استخر های بادی کودک و بزرگ خانوادگی

استخر بادی کودک با چادر ، قطر: 107 سانتيمتر عمق : 28سانتيمتر ظرفيت : 80 ليتر ، ابعاد بسته: 29x26x10 سانتيمتر ، توضيحات محصول با توجه به فضای کم خانه ها و نياز و اشتياق کودکان به بازی های آبی نياز وجود چنين وسيله ای به چشم ميخورد؛ که علاوه بر نشاط و سرگرمی دلبندان شما ميتواند وسيله مناسبی برای استراحت بزرگ ترها در آبگرم در حمام يا حتی فضای خانه باشد. استخر های بادی اينتکس را ميتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر کودکان استفاده کرد. از ساير خصيصه های بارز اين محصول می توان به موارد زير اشاره کرد - بسيار کم حجم و سبک و در عين حال کارامد برای مصارف خانگی - رنگهای جذاب - ابعادی مناسب برای استفاده همه اعضای خانواده - دارای بسته مخصوص تعميرات.این محصول رابه عنوان استخر توپ هم میتوان استفاده کرد.
استخر بادی قارچی قطر: 102 سانتيمتر ارتفاع: 89 سانتيمتر ابعاد بسته بندی: 23x20x10 سانتيمتر - توضيحات محصول استخر کودک با سايبان طرح قارچ کف باد شونده نرم برای راحتی بیشتر تهيه شده از لايه های PVC سبک و قابل حمل. به همراه پمپ دستی رایگان ، حجم آب 46 لیتر ، ساخت شرکت intex ، با طراحی ویژه و مناسب سلیقه کودکان.
استخر بادی بزرگ, طول : 305 سانتيمتر عرض: 183سانتيمتر ارتفاع: 61 سانتيمتر ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتيمتر. توضيحات محصول استخر بادی وسيله مناسبی برای آبتنی و شنای دلبندان شما در منزل يا فضای آزاد.به همراه پمپ دستی ، برچسب تعمیر ، دارای 3 محفظه جهت باد کردن استخر بادی ، کف این استخر باد شو نیست ، حجم آب 995 لیتر ،جنس این استخر بادی بزرگ از پی وی سی، دارای دریچه تخلیه آب و هوا ، از استخر های بادیبزرگ سال میتوان در منزل یا در حیاط منزل برای شادی و نشاط کودکان و بزرگسالان در فصل تابستان استفاده کرد.
استخر بادی اینتکس، کم عمق ، طول 163 سانتيمتر ، عمق: 46 سانتيمتر ظرفيت: 1500 ليتر ، این استخر بادی را میتوان در حمام ، اتاق کودک ، حیاط ، ویلا ، و ... استفاده کرد ، وزن خود این استخر حدود 3 کیلوگرم بوده و کف آن با نقاشی های کودکانه تزئین شده است که میل و اشتیاق کودکان را به بازیهای آبی دو چندان میکند ، این استخر بادی با قیمت بسیار مناسب و ارزان عرضه میگردد ، و به همراه خود برچسب تعمیرات استخر بادی و همچنین پمپ برای باد کردن استخر نیز دارد.استخر بادی بیضی شکل اینتکس که مناسب کودکان در سنین پایین و زیر 7 سال می باشد. این استخر در همه قسمت های خود به غیر از بالا و پایین دیواره حالت شیشه ای و شفاف داشته که باعث می شود آب در حالت غوطه ور نشان داده شود که بسیار زیباست.
استخر بادی، قطر 185 ، ارتفاع 53 توضيحات محصول استخر بادی با طراحی و رنگ آميزی زيبا و جذاب رنگی سرگرم کننده و شاد برای کودکان عزیز ، قابل استفاده در منزل يا فضای آزاد کف بادشونده برای راحتی بيشتر ، برچسب تعميرات ، پمپ باد رایگان ، محصول شرکت اینتکس ، لذت آبتی در فصل گرم سال برای دلبندان شما.
استخر بادی قیمت ارزان و مناسب ، جزئيات طول: 262 سانتيمتر عرض: 183 سانتيمتر ارتفاع: 56 سانتيمتر عمق : ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتيمتر ، توضيحات محصول. استخر بادی وسيله مناسبی برای آبتنی و شنای دلبندان شما در منزل يا فضای آزاد. کف باد شونده برای راحتی بيشتر . نوع محصول از pvc ظرفیت 380 لیتر ، دارای برچسب تعميرات و پمپ باد رایگان. این استخر بادی شکلی متفاوت داشته و زیبایی خاص خود را دارد. شکل آن همانند بیضی می باشد . تم کلی استخر سفید بوده و در درون خود مزین به رنگ آبی روشن شده است.
استخر بادی کف باد شو ، با قیمت مناسب برای استفاده در حمام ، حیاط ، و.. طول این استخر بادی 161 سانتی متر و عرض آن 102 سانتی متر و ارتفاع 34 سانتی متر ، همراه با پمپ باد و بر چسب تعمیر استخر بادی دارای دریچه تخلیه آب ، رنگ سفید و آبی ، محصول شرکت اینتکس.
وان بادی کودک با طول: 91 سانتيمتر عرض: 91 سانتيمتر ارتفاع: 66 سانتيمتر عمق تقريبی : 20 سانتيمتر ابعاد بسته بندی: 23x20x7 سانتيمتر - توضيحات محصول وان کودک با طراحی و رنگ آميزی زيبا و جذاب دارای آويزهای رنگی سرگرم کننده قابل استفاده در منزل يا فضای آزاد کف بادشونده برای راحتی و آسايش بيشتر. این استخر بادی بسیار متفاوت ساخته شده و مناسب کودکان با سن کم است. استفاده از آن لذت بخش می باشد و به دلیل مقاومت بالا گزینه خوبی برای کودکان محسوب می شود. به علاوه به قدری سبک است که می تواند همراه شما و فرزندتان در هر مسافرت یا گردشی باشد. در کنار همه این مشخصات قیمت آن فوق العاده ارزان است و می تواند یکی از بهترین محصولات در این زمینه باشد.
استخر آکواریوم ، عمق: 50 سانتیمتر طول 159 عرض 159 توضيحات محصول دارای دریچه تخلیه آب - دیواره رنگی و شفاف - کف قابل بادشدن جهت راحتی بیشتر - ظرفیت آب 80%( معادل 1177 لیتر) - دارای بسته مخصوص تعمیرات. همراه با پمپ باد ، و برچسب تعمیرات ، این استخر بادی را در حمام ، حیاط منزل ، و یا حتی به عنوان استخر توپ نیز میتوان استفاده کرد. قیمت این استخر بادی بسیار ارزان و مناسب بوده ، حجم آن بسیار کم ، و وزن آن حدود 2 کیلو گرم میباشد.تهران اینتکس نمایندگی فروش استخر بادی در ایران.
استخر بادی رنگی اینتکس ، با طراحی بسیار جذاب برای کودکان ، همراه با چسب تعمیر ، و پمپ بادی دستی ، حجم و ظرفیت آب : 329 لیتر ، ابعاد بسته بندی 13*50*50 سانتی متر ، وزن کارتن 3 کیلوگرم ، این استخر بادی را میتوان در حیاط منزل برای شادی و نشاط کودکان استفاده کرد ، استخر بادی در فصل تابستان بهترین سرگرمی برای بچه ها در داستخر بادی با قطر 147 سانتی متر و ارتفاع 38 سانتی متر با رنگهای زیبا و شاد ، این استخر بادی دارای کف باد شونده میباشد ، کف استخر مانند تشک باد شده و از آن میتوان در اتاق کودک به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده کرد. این استخر بادی مناسب برای 3 کودک بوده و برای سنین 2 تا 8 سال قابل استفاده میباشد. استخر بادی دارای پمپ باد و برچسب تعمیر میباشد. استخر های بادی با برند اینتکس بهترین کیفیت را در میان تولید کنندگان این محصولات به خود اختصاص داده است ، این استخر بادی در ابعاد مختلف تولید شده که ابعاد های آن عبارتند از : استخر بادی با قطر های 61 سانتیمتر ، 86 سانتی متر ، 114 سانتی متر ، 147 سانتی متر ، و 168 سانتی متر ، شکلهای آنها دقیقا" همین شکلی است که در عکس بالا مشاهده میکنید ، اما با ابعاد هایی که در بالای همین توضیحات به آن اشاره شد ،کناره های این استخر بادی همانند حلقه های روی هم گذاشته شده می باشد که فوق العاده زیباست به خصوص اینکه این حلقه ها رنگ های متنوعی داشته و می تواند شادی بخش کودکتان در فصول مختلف سال در داخل و یا خارج منزل باشد. این استخر کیفیت فوق العاده خوبی دارد و مدتها بدون مشکل همراه شما و فرزندتان خواهد بود.
فروش استخر بادی سفینه با قیمت 65000 تومان ،با کیفیت عالی محصول شرکت intex همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش . با خرید این استخر بادی شادی را برای کودکان در فصل تابستان به ارمغان بیاورید استخر های بادی را میتوان در منزل ، حیاط ، و یا حتی در پشت بام برای تفریح و سرگرمی استفاده کرد. استخر بادی های اینتکس نیازی به نصب و راه اندازی ندارند شما با باد کردن توسط پمپ خود استخر میتوانید آن را ظرف کمتر از 2 دقیقه باد ، و پر از آب کنید.ابعاد استخر بادی قطر 185 سانتی متر و ارتفاع 52 سانتی متر.
استخر بادی خانوادگی ، مناسب برای استفاده خانگی در حیاط منزل ، قطر استخر بادی خانوادگی 244 سانتی متر و ارتفاع آن 76 سانتی متر ، این مدل استخر بادی ایزی ست نام دارد که بدنه آن از جنس pvc بوده و فقط لبه استخر باد میشود ، برای نصب استخر ، لبه استخر را باد کرده و شلنگ آب را درون استخر گذاشته تا پر شود ، با بالا آمدن سطح آب استخر شما به آرامی شکل میگیرد ، این مدل استخر بادی خانوادگی در 2 مدل تولید شده ، با پمپ ، و بدون پمپ تصفیه استخر ، قیمت استخر بادی خانوادگی با پمپ تصفیه 305000 تومان و قیمت استخر بدون پمپ تصفیه 275000 تومان میباشد.