کاناپه بادی اینتکس

مبل و تشک بادی : توضيحات مبل و تشک بادی با یکنفره با قابلیت کاناپه بادی شدن بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا (قابليت پر و خالی شدن در 2.5 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب، روکش موج دار و ضد تعریق جهت خواب راحت تر ، وزن بسته بندی شده 2.5 کیلوگرم ، بسیار کم جا و سبک و قابل حمل ، محصول شرکت تهران اینتکس فروشگاه مبل و تشک بادی در ایران.
کاناپه بادی تاشو , دو نفره با روکش مخمل ، ضد تعریق ، محصول شرکت بست وی 2013 با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، همراه با پمپ برقی پرتوان ، ساک مخصوص حمل کاناپه در ابعاد 188 طول ، 152 عرض ، و 64 سانتی متر ارتفاع ، ابعاد بسته بندی 65*65*20 ، وزن حدود 4.5 کیلو گرم ، تحمل وزن تا 295 کیلوگرم ، قابل حمل ، پر و خالی شدن این کاناپه کمتر از 4 دقیقه ، در رنگهای ، آبی ، سبز ، و نارنجی ، این محصول جدیدترین کاناپه بادی تاشو 2013 شرکت bestway میباشد.
کاناپه بادی دو نفره با روکش مخمل ، ضد تعریق ، محصول شرکت بست وی 2013 با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، همراه با پمپ برقی پرتوان ، ساک مخصوص حمل کاناپه ، قابل حمل ، پر و خالی شدن این کاناپه کمتر از 4 دقیقه ، در رنگهای مشکی ، آبی ، سبز ، و نارنجی ، این مدل کاناپه بادی دو نفره محصول پیشنهادی تهران اینتکس
کاناپه بادی تشک شو , دو نفره با روکش چرم ، محصول شرکت بست وی 2013 با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، همراه با پمپ برقی پرتوان ، ساک مخصوص حمل کاناپه ، قابل حمل ، پر و خالی شدن این کاناپه کمتر از 4 دقیقه.
کاناپه بادی 5 حالته دو نفره , با روکش مخمل ، ضد تعریق ، محصول شرکت بست وی 2013 با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، همراه با پمپ برقی پرتوان ، ساک مخصوص حمل کاناپه ، قابل حمل ، پر و خالی شدن این کاناپه کمتر از 4 دقیقه ، در رنگهای مشکی ، آبی ، سبز ، و نارنجی ، این محصول جدیدترین کاناپه بادی دو نفره تختخوابشو 2013 شرکت bestway میباشد. کاناپه بادی جدید بست وی که با آخرین استاندارد های موجود در دنیا تولید شده و می تواند بهترین گزینه برای رفع خستگی و گذراندن لحظات خوش خانوادگی باشد. کیفیت آن فوق العاده خوب می باشد که آن را از سایر محصولات متمایز می سازد. رنگ روز آن هم فوق العاده جذاب می باشد. به دلیل 5 حالته بودن این محصول علاوه بر کاناپه بادی می توان آن را تخت خواب، مبل و ... هم نامید.