نقاشی همراه با تاب بازی در مهدکودک و خانه

یکی از علایق کودکان بازی با رنگ ها و ترسیم آن چیزیست که در ذهن دارند اما چقدر خوب است گاهی همان نقاشی را نیز برای کودکان جذاب تر کنیم! در این پست یک راه ساده برای جذاب کردن نقاشی و بازی با رنگ ها برای کودکان به شما آموزش داده می شود:
برای این کار به چند رنگ، قلمو، ظرفی برای رنگ ها، یک مقوای بزرگ و یک تاب که کودک بتواند از آن آویزان شودنیاز دارید. در مهدکودک می توانید این کار را در فضای بازی حیاط انجام دهید و می توانید به نوعی مسابقه ای را بین دو کودک ترتیب دهید تا هیجان آن دو چندان شود. در منازل و آپارتمان ها نیز می توانید فضای زیر تاب را با پوشش نایلونی یا کاغذ به خوبی بپوشانید سپس کاغذ یا مقوایی که قرار است کودک بر روی آن طرح بزند را در مسیر زیر تاب قرار دهید.
توجه داشته باشید که باید فاصله کفی تاب با مقوا به اندازه ای باشد که کودک بتواند به راحتی به رنگ ها و سطحی که می خواهد آن را رنگ کند دسترسی داشته باشد. کفپوش مهدکودک
در این بازی به هیچ وجه کودکان را تنها نگذاشته و به حال خود رها نکنید. همچنین نیاز است که کودک به سنی رسیده باشد که بتواند تعادل خود را بر روی تاب به صورتی که در تصاویر می بینید حفظ کند.
تاب ها باید ساده و بدونه محافظ پشت باشند. در آپارتمان ها می توانید از تاب های بارفیکسی ساده استفاده کنید. همچنین می توانید جهت محافظت بیشتر ایتدا یک تشک بادی را در مسیر رفت و آمد تاب قرار دهید و مقوا و رنگ ها را بر روی آن بچینید.
منبع: مهدیاب