فروش مبل بادی

مبل بادی با پایه ، فقط باد كنید و بشینید! اگر به دنبال یك هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید ما مبل های بادی intex را به شما پیشنهاد می كنیم. این مبل های بادی كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند؛ شیك، فانتزی ، زیبا ، سبك و بادوام می باشند. قدرت تحمل بالایی دارند و می توانند حتی وزن 100 كیلو گرم را نیز تحمل كنند. از این مبل ها می توانید در اتاق كودك – اتاق خواب – اتاق نشیمن – گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر استفاده كنید. این مبل بادی ظاهری کاملا متفاوت و خاص نسبت به سایر محصولات دارد و همین موضوع آن را جذاب نشان می دهد. با اینکه قسمت های پشتی براق هستند قسمت رویی که شما آن را مورد استفاده قرار می دهید از پی وی سی جیر ساخته شده تا بسیار راحت باشد و مانع از عرق کردن شود. این محصول با کیفیت مناسب خود می تواند مدتها در منزل شما بوده و مورد استفاده قرار گیرد.
مبل هپی چیر ، ابعاد بسته بندی: 35x25012 سانتيمتر ، بسيار راحت و آرامش بخش برای استفاده تمام سنين بدنه طرح چرم، مبل های هپی چیر را به هر حالتی میتوان استفاده کرد . هنگامی که فرد از مبل استفاده میکند به هر شکلی که روی مبل بنشیند مواد داخل مبل هپی چیر از داخل پخش شده و فضاهای خالی بدن را پر میکند و شما میتوانید آنرا به هر شکلی که میخواهید به آن فرم دهید ، وزن خود مبل حدود 4 کیلوگرم.
مبل بادی سه نفره اینتکس مخصوص روی آب با طرحی متفاوت و زیبایی منحصر بفرد و رنگ بندی جذاب رنگ سفید و آبی روشن دارای سه عدد کوسن و پشتی باد شو 7 محفظه باد جهت استفاده خانوادگی بر روی آب و استخر ، قابل استفاده بر روی تراس منزل ، بسیار بادوام و با کیفیت ، جدیدترین محصول تولیدی اینتکس در سال 2014 ، مبل بادی تحمل وزن تا 350 کیلوگرم ، دارای پمپ باد و برچسب تعمیرات رایگان ، دارای روکش جیر و بدنه طرح چرمی pvc ضد آب
مبل بادی راحتی اینتکس یکنفره مخملی ، بسيار راحت و شیک دارای روکش مخملی وزن کم، قابليت حمل و نقل آسان رنگ طوسی و مشکی قابل استفاده در منزل اتاق نشیمن اتاق خواب .مکانهای عمومی مسافرت و... برند intex با قیمت بسیار مناسب و ارزان ، جنس بدنه از تمام مخمل ، جنس داخل مبل بادی از pvc. از سری مبل های بادی است که می تواند برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد. دلیل آن هم خمیدگی بیش از حد آن است که حالتی خوابیده به شما می دهد.
مبل بادی در رنگ های مختلف ، محصول شرکت اینتکس 2014 ، با رنگ زرشکی ، سبز و آبی ، با ، مقاومت 125 کیلوگرم ، ابعاد جعبه و بسته بندی 24*52*55 سانتیمتر ، مارک intex جنس زیر و بدنه از pvc ، و جنس رویه آن از جیر ضد عرق ، بسیار سبک و کمجا.ین مبل های بادی با ترکیب رنگ جذاب و زیبای خود می تواند تحولی مثبت در جریان دکوراسیون منزل شما باشد. برخی از بخش های این مبل بادی از روکش جیر و برخی براق استفاده می کنند. در قسمت کوچکی هم پی وی سی شفاف استفاده شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. علاوه بر این، مبل بادی جدید اینتکس فوق العاده راحت است و کیفیت خوبی نیز دارد.