تخت خواب بادی intex

تخت خواب بادی دو نفره (جدید) ،تخت خواب بادی ، ظاهر زیبا و قوس دار ، همراه با بالش سر خود ، دارای ساک حمل و برچسب تعمیرات رایگان ، پر و خالی کردن این تخت کمتر از 5 دقیقه 3 سال گارانتی تعویض پمپ باد، جدید ترین محصول 2014 شرکت اینتکس با طراحی جدید و کیفیت عالی ، برای استفاده در اتاق خواب جهت استفاده دائمی تخت خواب بادی دو نفره طرحی همانند بیضی از کناره ها دارد که باعث متمایز شدن آن از سایر محصولات می شود.
تخت بادی یک نفره فانتزی با رنگ بندی مختلف ، بسیار زیبا و راحت با روکش مخملی همراه با بالش سرخود و 3 سال گارانتی تعویض پمپ ، روکش جیر طرح خوشخواب ، بسیار سبک و کم حجم ، برای خرید اینترنتی تخت بادی به فروشگاه مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی، این تخت بادی از نوع ضد تعریق می باشد که در این مورد نیز بسیار خوب عمل کرده علاوه بر لایه بالایی ضد تعریق کناره های این تخت بسیار زیباست و حالت شیشه ای دارد که موجب شده ظاهر آن از سایر محصولات متفاوت باشد. به دلیل وجود بالش سر خود بر روی این محصول و با وجود طول 203 سانتی متر می توان گفت که این تخت برای افراد تا قد 190 بسیار مناسب می باشد و این دسته از افراد می توانند بدون مشکل از تخت بادی یک نفره فانتزی استفاده کنند.
تختخواب بادی مواج اینتکس سفارش اروپا ، (جدید) با روکش مخملی (جیر) و جنس بدنه تخت خواب از روکش مخملی ، کیفیت بالا ، کیف مخصوص حمل ، برچسب تعمیرات ، رنگ بدنه آبی ، رنگ سطح تختخواب بادی کرم روشن ، مدل خوشخواب ، این تختخواب بادی سفارش اروپا میباشدبا ، ساختار داخلی طرح خوشخواب ، برای استفاده دائمی قابل مصرف میباشد. دارای بالش سرخود ، این محصول یک عدد پمپ دستی رایگان به همراه دارد. مهمترین عامل ترغیب مشتریان به خرید این محصول سادگی طراحی و راحتی استفاده از آن عنوان شده که این مورد در حقیقت نیز صادق بوده و شاهد محصولی بسیار با کیفیت با ویزگی های منحصر به فرد از سوی سازنده این تخت بادی هستی. سازنده این تخت بادی اینتکس است که در این زمینه معتبر ترین شرکت به شمار می رود. این مدل یکی از بهترین تخت خوابهای بادی اینتکس در سال 2014 شرکت اینتکس است و ما قطعا" و بی شک این محصول را به شما توصیه میکنیم.
تخت بادی دو نفره اینتکس با روکش جیر ، دارای پمپ برقی متصل به تخت بادی ، همراه با ساک حمل و برچسب تعمیرات رایگان ، 3 سال گارانتی تعویض پمپ باد.این تخت بادی در مدت 5 دقیقه باد می شود و در همین مدت زمان نیز تخلیه می شود که به نوعی مناسب می باشد. به علاوه کیفیت آن بسیار خوب است و مقاومت بسیار بالایی نیز دارد تحمل وزن این تخت 273 کیلو گرم می باشد.
تخت بادی تاشو جدید ترین محصول 2013 شرکت بست وی در نمایندگی فروش تخت خواب بادی در ایران ، با روکش مخملی ، جمع کردن و باد کردن تخت در 4 دقیقه ، ظاهر بسیار شیک ، کاملا ضد تعریق ، دو کاره تا شو ،این تخت بادی تاشو دارای رویه کامفورت و موج دار است و راحتی بسیار خوبی دارد و برای استفاده در منزل ، اتاق خواب برای استفاده دائمی ، و تماشای تلویزیون بسیار مناسب است ، پشتی این تخت باد به صورت تاشو ، قابل تنظیم است و میتوانید آنرا تا زاویه 45 درجه تنظیم نمایید ، دارای سه محفظه باد جداگانه است. این تخت بادی ظاهر بسیار زیبایی دارد. استفاده از رنگ های هماهنگ و روشن که موجب تقویت روحیه می شوند مهمترین نقش را درباره این نظر مار از این محصول دارد.