محصولات جدید تختخواب بادی

تخت بادی تاجدار دو نفره سلطنتی : با روکش لطيف مخملی (فوتر) دارای پمپ پرتوان (پر و خالی شدن در 2 دقيقه)، بهمراه كيف دستی و برچسب تعميرات , این تخت خواب بادی محصول شرکت بست وی میباشد که زیبائی منحصر به فردی دارد. تشک داخلی از تخت خواب جدا شده و میتوانید آنرا برای استفاه در مسافرت واستفاده های مقطعی در کیفی که همراه خود تخت بادی میباشد براحتی حمل کنید. از تاج بلند آن میتوان به عنوان تکیه گاه برای نشستن بر روی تشک استفاده کرد. این محصول طبی نیز میباشد و برای درمان بیماری مفید است.تخت بادی دو جداره بست وی که به علت بزرگی ابعاد دو نفره می باشد دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. این کیفیت بالا موجب شده تا آن طول عمر بسیار بالایی دارشته باشد. به علاوه حس استفاده از جنس مرغوب را در استفاده از این تخت به خوبی درک خواهید نمود. با همه این ویزگی ها این تخت بسیار سبک ساخته شده و به سادگی قابل جابه جایی است. تحمل وزن آن هم از حد استاندارد بالا تر بوده و می تواند میزبان دو فرد 150 کیلو گرمی باشد!
تخت خواب بادی دو نفره ، دو نفره طول 203 ، عرض 152 ، ارتفاع: 48 سانتيمتر، مقاومت: 273 کيلوگرم ، محصول روکش لطيف مخملی سه لايه (فوتر) دارای پمپ برقی پرتوان متصل به تخت (پر و خالی شدن در 4 دقيقه) دارای کيف مخصوص حمل و نگهداری و برچسب تعميرات. دارای دریچه جدا برای بادکردن با پمپ دستی میباشد که در مواقع ضروری میتوان از آن استفاده کرد. این کالا محصول شرکت بست وی میباشد.خرید تلفنی تخت بادی 2 نفره
تخت خواب بادی طبی تخت خواب بادی رویال تمام مخمل ، ترکیبی از تختخواب های بادی و اسفنجی این تخت خواب بادی طبی علاوه بر مخزن باد، دارای روکشی از جنس ابر (memory foam) می باشد، که لذت و آسایش خواب را دو چندان می کند. دارای کنترل برای تنظیم میزان باد مخزن تختخواب بادی قابل استفاده در منزل، ویلا و ... دارای برچسب رایگان 48 ساعت ضمانت تست سلامت کالا. آیا از بیماریهای ارتپدی دیسک کمر پوکی استخوان ضعف عضلانی شب ادراری زخم بستر و ... رنج میبرید؟ آیا شما متاهل هستید و از بعضی مشکلات رنج میبرید؟ مزايای تختخواب های بادی : اين تخت های بادی از طرف متخصصان و فوق تخصصان اورتوپد دكتر چنگیزی، دكتر همت، دكتر مشنعی (فوق تخصص) خانم دكتر آیتی (فوق تخصص)، دکتر سادات؛ جهت درمان بیماریهای آرترز، دیسك كمر، پا درد، روماتیسم، پوكی استخوان و ضعف عضلانی تأیید شده اند.
اين تخت خواب ها از خواب رفتگی اعضای بدن مثل دست یا پا در موقع خواب جلوگیری کرده و نقش موثری در آرامش کامل در هنگام خواب و بيدار شدن سرحال دارند.در کل می توان اینگونه گفت که تخت خواب طبی از کامل ترین نوع در این دسته محصولات می باشد که بیشتر از ظاهر به کیفیت خود بها داده است. در صورتی که بیماری در منزل دارید می توانید از این محصول استفاده کنید.
تخت بادی کودک توضيحات محصول تخت بادی کودک بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا دارای پمپ پر توان (قابليت پر و خالی شدن در 2.5 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب سرتاسر بدنه ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا برای پایداری بیشتر و خواب راحت تر ، (تشک بادی جدا شونده) دارای کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری. این تخت بادی دو تکه می باشد یعنی به دو قسمت تخت ( تکه پشتی) و تشک تقسیم می شود. با خارج کردن تشک از تخت شما با محصولی جدید رو برو هستید که می تواند در مسافرت های خسته کننده همراه کودکتان باشد و جهت رفع خستگی او مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی های منحصر به فرد دیگر در مورد این تخت بادی سبکی، زیبایی و ابعاد مناسب است .
تخت خواب بادی به همراه پتو مخصوص کودکان بسیار نرم و راحت با پتوی مخصوص و طرح کارتنی مناسب کودکان یک تا هفت سال با طراحی شاد قابل استفاده در منزل و اتاق کودک ، در صورت خرید تخت خواب مراقب باشید تا کودکان روی تخت پرش و جامپ انجام ندهند زیرا ممکن است به تخت خواب آسیب وارد شده و لایه های داخلی آن از یکدیگر باز شود در این صورت تخت خواب فرم خود را از دست داده و قابل استفاده نمیباشد ،این تخت بادی از زیبا ترین و جذاب ترین محصولاتی است که می توانید آن را به کودکتان هدیه دهید. این تخت بادی ابعاد و وزن فوق العاده مناسبی دارد و می توان از آن برای مسافرت و گردش های کوتاه مدت یا بلند مدت استفاده کرد.
تخت بادی دو نفره جیر ، محصول 2013 ، مناسب برای استفاده دو نفر ، رنگ طوسی ، جنس زیر و بدنه تخت بادی از پلاستیک پی وی سی ،همراه با کیف حمل و برچسب تعمیرات رایگان ، بسیار نرم و راحت در هنگام استفاده ، دارای لبه جهت حفاظ ، زمان باد شدن و تخلیه شدن در کمتر از 4 دقیقه ، رویه و ساختار داخلی مشبک ، با 2 سال گارانتی تعویض پمپ و 48 ساعت مهلت تست و سلامت کالا.ابعاد آن به نسبت سایر تخت ها کمی کوچک تر است که این ویژگی را دارد در فضا هایی که جای کمی دارند به سادگی جای بگیرد. همانطور که از ایعاد این تخت مشخص است این تخت مناسب برای دو نفر است که در مجموع 273 کیلو گرم تحمل وزن دارد.
تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 2014 شرکت اینتکس ، با بدنه مقاوم و ضخامت بالا و ظاهر بسیار زببا جدید ترین تخت بادی یک نفره با ظراحی عالی و دارای بالش سرخود و پمپ برقی جهت باد شدن تخت ، تحمل وزن تا 136 کیلوگرم ، روکش جیر و طبی ، ساختار دخلی موازی و ارتفاع بلند ، رنگ قهوه ای و شکلاتی ابعاد این تخت خواب بسیار مناسب است با طول 191 سانتی متر . کیفیت ساخت آن نیز بسیار بالا است و از مواد پی وی سی و برزنت ساخته شده است . وزن بسیار کم آن باعث شده که بتوان آن را به سادگی منتقل کرد .