قایق بادی اینتکس

قایق بادی سه نفره اینتایم با کیفیت اصلی و قیمت مناسب طرح جدید با قابلیت نصب موتور و کیت رابط موتور ، کف باد شو ، رنگ طوسی و آبی، نوع جنس قایق از پی وی سی سخت ، دارای 4 محفظه باد ، مناسب برای استفاده در دریا ، رودخانه ، و آبهای خروشان ، قابل اطمینان و بسیار مستحکم ، همراه با دو عدد ساک جهت حمل و نقل و لوازم شخصی ، دو دستگیره حمل قایق بادی در جلو و عقب قایق ، در هنگام استفاده از قایق بادی حتما" از جلیقه نجات استفاده کنید ، این مدل قایق بادی مناسب برای 3 نفر میباشد ، و ایمن برای استفاده خانوادگی در مناطق تفریحی و سدها میباشد.
این قایق بادی طراحی فوق العاده ای دارد. مهمترین دلیل آن هم این است که این قایق بادی را شرکت اینتایم ساخته و خوب است بدانید که محصولات اینتایم ظاهر زیبا و فانتزی تری را در مقایسه با سایر شرکت ها در محصولات خود می گنجاند. جنس بدنه این قایق بادی بسیار خوب بوده و رضایت کاملی را برای مصرف کننده به همراه دارد. این جنس بدنه یکی از ویژگی های این قایق است که با تکیه بر آن قایق مدت زمان زیادی قابل استفاده خواهد بود که مزیت بسیار بزرگی برای صرفه جویی در هزینه به شمار می رود.
قایق بادی سه نفره ، ساير توضيحات : محصول قایق بادی سه نفره مناسب برای آبهای آرام و کم موج همراهی قابل اطمينان برای لحظات خوش ماهيگيری و طبيعت گردی دارای پمپ مناسب و دو عدد پاروی 130 سانتيمتری. این قایق تنها برای استفاده در آبهای کم عمق و آرام مناسب است و می توند ظرفیت سه نفر که هر کدام 100 کیلو گرم وزن داشته باشند را تحمل کند. این قایق جنس بسیار خوبی دارد و از مواد درجه یک ساخته شده است. همین موضوع به طول عمر بالای کالا کمک فراوانی می کند. طراحی آن هم بسیار ساده و بیضی شکل بوده و رنگ زرد جذابی دارد.
قایق بادی کودک یکنفره ، با پمپ و پارو و طناب نجات ، مناسب کودکان 3 تا 15 سال ، برای استفاده در استخر و آب های کم عمق ، محصول شرکت intex
از در میان بهترین هاست و کیفیت فوق العاده ای دارد. دلیل این امر ترکیب چند نوع عنصر در ساخت این پی وی سی می باشد. در کناره های قایق نیز حلقه هایی قرار داده شده تا پارو زدن با آن بسیار راحت باشد. به دلیل ابعاد کوچک این قایق بادی طراحی آن بسیار دوست داشتنی بوده و شما را مجذوب خود می کند. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا این قایق بادی در کمتر از 2 ساعت در تهران و 24 ساعت در شهرستان ها به دست شما برسد.
قایق بادی دو نفره سی هاواک تولید 2014 شرکت اینتکس با ظاهری متفاوت و کیفیت بسیار عالی و ایمنی بالا برای استفاده دو نفر در آب های پر عمق ، دریا ، سد ، رودخانه ، دارای امکانات کامل ، با وزن و حجم بسیار کم ، رنگ سبز و زرد ، این قایق بادی دو نفره از سری قایهای بادی پر فروش و قیمت مناسب برای استفاده تفریحی و قایقرانی است که طراحی منحصر بفردی دارد ، دارای 3 محفظه باد است که در هنگام آسیب دیدن قایق ، یکی از لایه های آن ممکن است خالی از باد شود و دو محفظه دیگر آن همچنان پر از باد است که میتواند نفرات سوار بر آن را تا مقصد برساند و در هنگام رسیدن به مقصد ، میتوان توسط بسته تعمیراتی که همراه خود قایق بادی میباشد آنرا براحتی تعمیر و دوباره بازیابی کرد ، از ویژگی های این قایق باید به سبک بودن قایق و کم حجم بودن آن و همچنین قیمت مناسب آن اشاره کرد که میتواند وسیله ای مناسب برای تفریحات و ورزش های آبی باشد.
قایق بادی یک نفره کایاک مدل اینتکس INTEX طرح 2014 و ساخت شرکت اینتکس با رنگ و طرح جدید و بسیار جذاب ، برای استفاده دو نفر ، دارای صندلی و نشیمنگاه راحت و پشت سر هم ، این مدل قایق بادی دارای پارو آلومینومی و طناب نجات است و به همراه خود پمپ و برچسب تعمیرات نیز دارد ، مناسب برای استفاده در دریا و آبهای پر عمق است و از اطمینان و ایمنی بالایی برخوردار است ، قیمت آن نسبت به سایر قایقهای فایبر گلاس و غیره بسیار ارزانتر است و از ویژگی خوب آن میتوان به سبکی و کم حجم بودن آن اشاره کرد که در هنگام حمل و نقل کار را برای فرد بسیار راحت کرده است.
قایق بادی کایاک دو نفره اینتکس مدل جدید با رنگ بندی ویژه ، دارای پمپ و پارو و دو کوسن بادی برای نشیمن ، دارای کف بادی و طناب نجات ، و برچسب تعمیرات رایگان ، پاروی این محصول بصورت یک تکه میباشد که از دو طرف قابل پارو زدن میباشد از این قایق بادی جهت ورزش بیشتر استفاده میشود ، مکانهای استفاده از این قایق بادی کایاک : دریا ، سد ، و آبهای آرام میباشد.