تشک بادی اینتکس

تشک بادی بیمار یکنفره : توضيحات محصول تشک بادی بیمار ، یک نفره مناسب برای بیمار و افراد معمولی ، قابل استفاده در منزل ، تشک خواب بیمار ، مدل 2013 (قابلیت پر و خالی شدن در کمتر از 2 دقیقه) روکش لطیف مخملی ضد تعریق ، سطح موجدار بسیار راحت ، وزن سبک و قابلیت حمل آسان.
تشک بادی بست وی دو نفره ، مناسب برای کوهنوردی و طبيعت گردی منزل . محل کار و مسافرت ، سبک و قابل حمل ، جنس مرغوب و قابل اطمينان. همراه با پمپ باد و برچسب تعمیرات محصول شرکت bestway این تشک بادی قیمت بسیار مناسبی دارد. به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین و ارزان ترین تشک های بادی "دو نفره" دانست
تشک بادی یک نفره عرض 76 ، با قیمت ارزان ، توضيحات : محصول تشک بادی یک نفره مدل 2013 (قابلیت پر و خالی شدن در کمتر از 2 دقیقه) روکش لطیف مخملی ضد تعرق سطح موجدار و بسیار راحت ، وزن سبک و قابلیت حمل آسان ، دارای 48 ساعت ضمانت تست . از این تشک بادی میتوان در محل کار، مسافرت ، ویلا، خوابگاه دانشجوئی، منزل و... استفاده کرد.
تشک بادی تاشو ، از این تشک بادی تاشو میتوان در منزل برای تماشای تلویزیون ، روی آب ، داخل استخر ، و و استراحت مقطعی استفاده کرد ،جنس بدنه از pvc و روکش آن از جنس جیر با رنگهای متنوع است ، دو کاره ، با کیفیت عالی ، برند بست وی ، محصول 2013
تشک بادی دو نفره چند کاره با قابلیت تبدیل شدن به تشک دو نفره ، تخت یکنفره ، کاناپه دو نفره ، تشک پشتی دار ، تشک بادی شیبدار ، محصول شرکت bestway با رنگ بندی های شاد و طراحی زیبا ، جهت استفاده در منزل ، اتاق خواب ، تماشای تلویزیون ، و... ، حجم بسیار کم ، با ارسال رایگان در تهران و حومه ، (با دو سال گارانتی تعویض پمپ باد)این مدل تشک بادی چندکاره در هنگام باد بودن در حالت های مختلف و چند کاره همزمان میتوان از آن استفاده کرد.
این محصول چند کاره یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت می باشد که مهمترین دلیل آن هم علاوه بر راحتی فوق العاده کارایی آن در حالت های نشسته و خوابیده است.
تشک بادی دو قلو دو نفره ، با 2 عدد بالش ، این مدل تشک بادی چهار کاره است ، از آن میتوانید به عنوان تخت بادی یکنفره ، دو عدد تشک یکنفره بادی ، تشک دو نفره به هم چسبیده و تشک بادی یکنفره مجزا استفاده کنید ، دارای دو عدد بالش بادی رایگان ، کمربندهای مجزا برای وصل کردن تشکها به یکدیگر ، پمپ باد رایگان ، حالت های استفاده : این محصول تشکیل شده از 2 عدد تشک مجزا ، هنگامی که تشکها را روی هم قرار میدهید ، کمربند آنرا از پهلو ها به یکدیگر متصل میکنید به حالت تخت خواب یکنفره ،هنگامی که تشک بالایی را در کنار تشک زیرین قرار میدهید به حالت تشک دو نفره ، و هنگامی که تشکها را کاملا از یکدیگر جدا کنید به 2 عدد تشک 1 نفره تبدیل شده که هر کدام از آنها را میتوان به صورت جدا از هم استفاده کرد ، بالش های آن را هم میتوانید به آن متصل یا از آن جدا کنید.
این تخت یا تشک بادی یکی از جذاب ترین محصولات در میان تخت خواب های بادی است که موارد مشابه آن هم در سایت تهران اینتکس موجود می باشد اما تنها این محصول است که قیمتی فوق العاده را ارایه می دهد به همین دلیل مشتریان و خریداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.