انواع مبل بادی

مبل بادی Kitty از سری محصولات 2015 شرکت اینتکس، با طرح عروسک و Kitty که برای کودکان دختر کاملا مناسب می باشد. رنگ این مبل بادی در اغلب بخش ها صورتی بوده و از دو محفظه باد تشکیل شده است. دارای پشتی جداگانه جهت راحتی بیشتر کودک، جنس پی وی سی مرغوب، قابل حمل و نقل، برای استفاده های مقطعی و استراحت کودک،
مبل بادی راحتی کودک طرح تنیس مناسب برای کودکان و نوجوانان تا سنین 16 سال ، همراه با پمپ باد و برچسب ، تحمل وزن تا 100 کیلوگرم ، در تهران اینتکس مرکز خرید و فروش مبل بادی در ایران. این مبل بادی با طراحی شیک و منحصر به فرد خود یکی از بهترین گزینه برای کودکانی است که به ورزش علاقه داشته و می خواهند محصولی از این قبیل را به کودکتان هدیه دهند. جنس آن فوق العاده خوب است و با طراحی توپ تنیسی آن می تواند در ورزشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد. در کنار اینها این مبل بادی فوق العاده راحت است و رضایت کودک را به همراه خواهد داشت.
مبل بادی ماساژور, بست وی ، دارای 8 موتور داخلی ، همراه با کنترل ، دارای پمپ باد رایگان ، محصول شرکت بست وی ، رویه طرح چرم ، بسیار مقاوم ، مناسب برای استفاده در منزل ، رنگ مشکی ، جنس بدنه از پی وی سی فشرده ، وزن حدود 10 کیلوگرم ، بسیار کم حجم و کم جا.
مبل یکنفره بادی : جنس اين مبل از جير بسيار لطيف (ضدتعريق) بوده و بدليل داشتن سطح كامفورت جزو مبل های طبی می باشد ، تحمل وزن 120 کیلوگرم ، رنگ بسیار جذاب، بسيار زيبا، راحت وخوش نشين ميباشد، از این مدل مبل بادی میتوانید در منزل ، اتاق نشیمن ، محل کار ، مسافرت ، و ویلا استفاده کنید. دارای برچسب تعميرات. با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب.
مبل بادی پشتی دار اینتکس محصول جدید شرکت intex با طراحی ویژه و منحصر به فرد با رنگ آبی روکش جیر تحمل وزن تا 100 کیلوگرم ، بسیار شیک و بادوام ، دارای تکیه گاه بلند ، بسیار نرم و راحت ساختار مشبک جهت جریان هوا ، نوع جنس بدنه و زیر مبل از pvc و رویه آن جیر میباشد.
مبل شنی ، توضيحات محصول مبل شنی ریلکس یکنفره با طراحی شیک و کم نظیر پوشش فومی در کل بدنه .در رنگ بندی های بسیار زیبا و متنوع که در داخل مبل مواد نرم فوم کاچویی به کار رفته ونرمی وراحتی مبل را چند برابر کرده که این مبل در هنگام استفاده به هر شکل ممکن درآمده (شبیه به خمیر بازی) و فضاهای خالی بدن را پر میکند. مناسب برای درمان بیماری , طبی، این محصول از جدید ترین کالا های تولید شده تا به امروز است که با آخرین استاندارد های دنیا طراحی شده است. مبل شنی راحتی فوق العاده ای دارد که رضایت شما را نسبت به آن به همراه دارد. از نظر ظاهر نیز شاهد محصولی ساده و شیک هستیم که می توانند در اتاق خواب و یا پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این مبل شنی وزنی متعادل دارد که بتوان آن را به سادگی حمل کرد.
مبل بادی یک نفره مشکی و بسکتبالی اگر به دنبال یک هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید ما مبل های بادی یکنفره intex را به شما پیشنهاد می كنیم. این مبل های بادی یکنفره كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند شیک فانتزی ، زیبا ، سبک و بادوام می باشند. قدرت تحمل بالایی دارند و می توانند حتی وزن 150 كیلو گرم را نیز تحمل كنند. از این مبل های بادی یک نفره می توانید در اتاق كودک اتاق خواب اتاق نشیمن گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر استفاده كنید. این مبل بادی به تنها قادر است وزن بسیار زیادی را تحمل کند که فوق العاده می باشد و برای کسانی که وزن بالایی دارند این محصول توصیه می شود. و با قیمت فوق العاده مناسبی که دارد می تواند گزینه خوبی برای کسانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند باشد. با همه این اوصاف این مبل بادی ظاهری شیک و مدرن را به همراه وزن سبک و قیمت مناسب به همراه دارد که یکی از بهترین محصولات برای خرید می باشد.
مبل بادی دو نفره ریلکس. اگر به دنبال یك هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید ما مبل های بادی intex را به شما پیشنهاد می كنیم. این مبل های بادی دو نفره كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند؛ شیك، فانتزی ، زیبا ، سبك و بادوام می باشند. قدرت تحمل بالایی دارند و می توانند حتی وزن 150 كیلو گرم را نیز تحمل كنند. از این مبل های بادی می توانید در اتاق كودك – اتاق خواب – اتاق نشیمن – گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر استفاده كنید. این محصول بسیار شیک و زیباست همانطور که گفتیم می تواند در هر قسمتی از منزل یا محل کار مورد استفاده قرار گیرد. دلایل آن هم علاوه بر ظاهر کیفیت فوق العاده خوب آن است که باعث شده یکی از محبوب ترین محصولات باشد. این مبل بادی زیبا، وزن بسیار کمی دارد که با توجه به ابعاد آن در میان محصولات سبک وزن قرار می گیرد.