کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

از دغدغه هاي زندگي امروز دسترسي به مواد و محصولات طبيعي يا همان ارگانيک است. اين مسئله در پوشاک، خوراک و لوازم خانگي نمود بيشتري پيدا مي کند. چراکه مستقيما با سلامت انسان در ارتباط است. يکي از محصولاتي که بيشتر با ترکيبات pvc ساخته مي شود کاغذ ديواري است. به همين دليل علارغم تمام ويژگيهاي خوبي که اين جنس کاغذ دارد، متاسفانه طبيعي نيست. خوشبختانه کاغذ ديواري هاي کاملا ارگانيک و دوستدار طبيعت (Eco friendly) نيز در بازار عرضه مي شوند. اين کاغذ ديواري ها با الياف طبيعي ساخته شده و صد در صد ارگانيک هستند.

کاغذ ديواري هاي الياف طبيعي طي فرآيند پيچيده و منظمي از چوب فنلاندي به دست مي آيند. فنلاند داراي غني ترين جنگل هاي اروپا است و به همين دليل داراي انواع چوب بسيار مرغوب است. کاغذ ديواري هايي که با چوب طبيعي فنلاندي ساخته مي شوند کاملا طبيعي بود و صد درصد ضد حساسيت هستند. علاوه بر اين بسيار زيبا و خاص ساخته مي شوند و تکه هاي برگ و چوب بسيار نازک در الياف آن ديده مي شود. طراحي اين کاغذديواري ها به گونه اي است که طبيعت را ياد آور شوند. به همين دليل فضايي بسيار دلنشين و طبيعي ايجاد مي کنند.

قيمت کاغذ ديواري هاي الياف طبيعي گران تر از ساير کاغذ ديواري ها است. ولي با توجه به کيفيت و زيبايي آن، کاملا ارزش پرداخت هزينه بيشتر را دارند.