فروش استخر بادی

استخر بادی اینتکس مناسب کودکان، دو طبقه با سرسره در ابعاد طول 305 عرض 198 و ارتفاع 78 سانتی متر محصول جدید شرکت اینتکس با طراحی زیبا و جذاب برای کودکان و خردسالان ، همراه با سرسره بادی ، قابلیت نصب شلنگ آب و پخش آب به داخل استخر به صورت آبشار ، دو طبقه مجزا ، همراه با پمپ باد و برچسب تعمیرات ، 4 محفظه باد ، رنگ سبز و سفید ، قابل استفاده به عنوان استخر توپ و استخر آب ، مناسب برای استفاده در داخل منزل ، حیاط ، ویلا ، و...
استخر بادی با طرح دیزنی ، محصول شرکت اینتکس با طراحی زیبا و نقاشی شده با طرح های حیوانات ،ابعاد قطر: 147 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتیمتر ، 3 طبقه برای استفاده کودکان 1 تا 6 سال ، همراه با برچسب و پمپ باد دستی ، حجم آب 335 لیتر ، وزن استخر در کارتن : 1.5 کیلوگرم ، کف ساده سبز رنگ ، قابل استفاده در هر جای مسطح.
استخر بادی طول: 163 سانتيمتر عرض: 112 سانتيمتر عمق بدون سایبان: 40 سانتيمتر - توضيحات محصول - دارای دو محفظه هوای جداگانه - دريچه تخليه - ظرفيت آب (60%)؛ 110 ليتر - بسته مخصوص تعميرات. استخر های بادی کودکان را میتوان در منزل یا در حیاط برای تفریح وسرگرمی کودکان استفاده کرد. این محصول یکی از مدرن ترین استخر های بادی است که تا کنون تولید شده و بسیار مناسب کودکان است. به دلیل طراحی مناسب و منحصر به فرد در زیر تابش مستقیم آفتاب نیز استفاده از آن لذت بخش می باشد . این استخر کیفیت فوق العاده ای داشته و در کنار آن بسیار شیک و زیباست تا بتواند نظر کودک را جلب کند.
استخر بادی سایبان دار محصول شرکت اینتکس ، با قطر 191 سانتی متر و عمق 61 سانتی متر ، ارتفاع سایبان 155 سانتی متر از روی بدنه استخر ، همراه با سایبان جدا شونده ، یکی از پر طرفدار ترین استخر بادی اینتکس ، با قابلیت حمل بسیار آسان ، وزن خود استخر 4 کیلوگرم ، ابغاد بسته بتدی طول 60 سانتی متر در عرض 42 سانتی متر ، استخر بادی مدل آکواریوم ، بسیار شیک ، با طراحی شاد ، مدل 2013 ، دارای دریچه تخلیه آب ، برچسب تعمیرات ، و پمپ باد جهت باد کردن استخر ، از این مدل استخر بادی میتوان در منزل و اتاق کودک به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده کرد.
استخر بادی عروسکی ، فروش اینترنتی استخر بادی و استخر های بادی بزرگسالان با قیمت های ارزان و مناسب ، کیفیت اصلی ، محصول شرکت اینتکس ، قطر این استخر بادی 102 سانتی متر و ارتفاع آن 32 سانتی متر میباشد ، طراحی زیبا و فانتزی این استخر بادی مناسب با سلیقه هر کودکی میباشد ، از استخر های بادی میتوان در آپارتمان ، حمام ، حیاط منزل ، و یا حتی در مسافرت برای آبتنی و تفریح کودکان استفاده کرد ، شرکت تهران اینتکس نمایندگی فروش استخر های بادی بزرگسالان و کودکان در ایران با بیش از 200 نوع از انواع استخر های بادی و برزنتی مناسب کودک و بزرگسال آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز در بخش فروش اینترنتی استخر های بادی و دیگر محصولات بادی میباشد.
استخر بادی دایره اینتکس ، با قیمت مناسب گنجابش و حجم آب : 742 لیتر ، نوع جنس استخر بادی از pvc باد شونده ، دارای 3 محفظه مجزا برای باد ، محصول شرکت اینتکس ، بسیار مقاوم ، یکی از استخر های بادی پیشنهادی شرکت تهران اینتکس همین محصول میباشد ، رنگ آبی آسمانی ، و شیشه ای ، دارای دریچه تخلیه آب ، پمپ باد ، برچسب تعمیرات ، با خرید این استخر بادی شادی را برای کودکان و حتی بزرگسالان به ارمغان بیاورید ، از این مدل استخر در حیاط منزل ، ویلا ، و یا حتی در فضای کوچک آپارتمان نیز میتوان استفاده کرد ، با قابلیت باد شدن در 5 دقیقه ، حجم بسته بندی این محصول 50 * 50 سانتی متر میباشد.این استخر بادی به مدت 2 هفته شامل مهلت تست تعمیر میباشد.
استخر بادی کودک طرح آکواریوم با قطر 152 سانتی متر،عمق آب 53 سانتی متر ظرفیت آب (80% ارتفاع دیواره) ؛ 400 لیتر ديواره های شفاف کف بادشونده برای فراهم آوردن آسايش بيشتر 3 محفظه هوای جداگانه دريچه مخصوص تخلیه آب بسته مخصوص تعميرات برای استفاده کودکان بالای 6 سال از این استخر بادی میتوان در حمام نیز به عنوان وان حمام استفاده کرد.
استخر بادی پیش ساخته مناسب کودکان طرح ایزی ست با سایز و ابعاد کوچک با جنس pvc و الیاف و برزنت ، با کیفیت و مقاومت بالا ، باز و بسته شدن در کمتر از 5 دقیقه رنگ های متنوع و مختلف ، محصول شرکت intex با نصب ساده و راحت ، برای راه اندازی این استخر نیازی به تجربه و اطلاعات نیست فقط دهانه استخر را باد کنید و آبگیری کنید ، با بالا آمدن حجم آب استخر بادی پیش ساخته شما آرام آرام بالا و در نهایت با پر شدن آب ، استخر نیز شکل خود را پیدا کرد ، این استخر دارای دریچه تخلیه میباشد و قابلیت نصب پمپ تصفیه نیز دارد ،
استخر بادی خردسال ، با طراحی ویژه و رنگ بندی جذاب برای استفاده خردسالان در منزل ، حیاط ، و حمام با قطر 102 و ارتفاع 61 سانتی متر و عمق آب 22 سانتی متر ، کف باد شونده ، همراه با پمپ دستی رایگان ، برچسب تعمیرات ، با قیمت ارزان و ارسال رایگاه درب منزل ،این استخر بادی خرد سال دارای 4 عدد عروسک بادی میباشد که از بنده استخر جدا و متصل میشود. استخر بادی با طرح گل و شکوفه همراه با سایبان نخلی همانند بسیاری دیگر از محصولات سایت این استخر بادی هم از پی وی سی درجه یک ساخته شده تا بتواند مدتها برای فرزند خردسال شما مورد استفاده قرار گیرد. به عبارتی از زمان به دنیا آمدن کودک تا زمان خروج از خردسالی و نوزادی این استخر بادی همراه او خواهد بود. زیبایی آن هم طی زمان از بین نرفته و باقی خواهد ماند. از سایر ویژگی های این محصول می توان به قیمت مناسب و وزن کم آن اشاره کرد.
استخر بادی کودک با طرح سقف دار ، فانتزی مناسب کودکان تا سنین 6 سال ، کف باد شو دارای سه محفظه باد ، در رنگهای گوناگون ، بسیار شیک و لذت بخش برای کودکان ، دارای پمپ باد و برچسب تعمیرات ، قابل استفاده در حیاط و حمام یا حتی روی پشت بام و تراس منزل ، یک اسباب بازی کاملا" مهیج و بی خطر ، تولید شرکت INTEX با کیفیت عالی ، نوع جنس بکار رفته در استخر از پی وی سی باد شو ، همراه با دو عروسک بادی متصل به استخر بادی ، دارای سقف حلالی شکل برای جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب روی بدن کودکان ، دارای نقاشی های حک شده بر روی بدنه استخر ، بسیار کوچک و کم حجم و قابل حمل حتی توسط خود کودکان ، نصب راحت و راه اندازی سریع ، بهترین تفریح آبی برای کودک ، شرکت تهران اینتکس نمایندگی فروش اینتکس و استخر های بادی کودکان در ایران.