استخر پرتابل و متحرک و فریمی آماده

استخر پیش ساخته اوال فریم, جزئيات طول: 610 سانتيمتر عرض: 366 سانتيمتر عمق: 122 سانتيمتر - توضيحات محصول استخر اوایل فریم پيش ساخته با قابليت نصب بسيار سريع و آسان بدون نياز به خاکبرداری، زير سازی، عايق کاری و ساير هزينه های احداث استخر قابل استفاده با آب گرم و سرد ظرفیت آب 21500 لیتر ، بدنه بسيار مقاوم دارای زيرانداز مخصوص، نردبان، روکش استخر و اسکيمر پمپ تصفيه با توان بسيار بالا برای تصفيه آب استخر در چند ساعت. دارای DVD آموزش نصب.
استخر پیش ساخته با لوازم جانبی با دارای دریچه تخلیه آب و قابلیت نصب شلنگ برای تخلیه آب ، توضيحات محصول : استخر پیش ساخته بزرگ برای مصارف خانگی بدنه طرح گرد بسيار زيبا دارای پمپ تصفيه آب با توان پمپاژ بالا و تعويض فيلتر نصب و راه اندازی آسان دارای نرده بان، اسکيمر برای پاکسازی آب استخر ، درپوش و کف پوش ، طراحی داخلی شباهت با کاشی ساختمانی.
استخر فریمی گرد, مشخصات محصول: يک استخر بزرگ برای استفاده خانوادگی با نصب و راه اندازی توسط پرسنل شرکت تهران اینتکس با لوازم کامل ، , برای راه اندازی این مدل استخر پیش ساخته نیاز به فضایی با قطر 5 متر میباشد که ابتدا باید سطح آنرا کاملا صاف و یک دست کنید سپس سنگ ریزه های آنرا کاملا تمیز کنید بعد از انجام این مراحل میتوانید استخر را در مکان انتخاب شده نصب کنید.
استخر پیش ساخته 9 متری، بزرگترین استخر پیش ساخته اینتکس ، استخر فريمی پيش ساخته با قابليت نصب بسيار سريع و آسان بدون نياز به خاکبرداری، زير سازی، عايق کاری و ساير هزينه های احداث استخر ، قابل استفاده با آب گرم و سرد بدنه بسيار مقاوم دارای زيرانداز مخصوص، نردبان، روکش استخر و اسکيمر پمپ تصفيه و شن مخصوص ، با توان بسيار بالا برای تصفيه آب استخر در چند ساعت. نصب فقط توسط پرسنل شرکت تهران اینتکس و دریافت گارانتی از این مرکز ، از این استخر پیش ساخته بیشتر در ویلاها ، حیاط منزل ، مهد کودک ، و فضای باز میتوان استفاده کرد. برای خرید این مدل استخر باید ابتدا زیر استخر را کاملا تمیز و سطح آنرا در صورت داشتن شیب کاملا صاف و مسطح کنید
استخر پیش ساخته بزرگ استخر های پیش ساخته اینتکس یکی از استخر های کم هزینه و به صرفه میباشد که میتوان آن را جایگزین استخر های بتونی و فایبر گلاس کرد ، از خصوصیات بارز این استخر پیش ساخته باید به این نکات اشاره کنیم که : استخر های اینتکس را در هر جائی و در کمترین زمان ممکن (حدود 2 ساعت) میتوان نصب کرد ، استخر پیش ساخته intex بسیار کم جا و سبک میباشد . نصب این استخر نیازی به حفاری و گود برداری ندارد و آنرا میتوان براحتی روی زمین مسطح نصب کرد. نصب فقط توسط پرسنل اینتکس ( در هر نقطه از کشور ) به صورت رایگان انجام میگیرد.
استخر پیش ساخته ، توضيحات محصول استخر فريمی پيش ساخته با قابليت نصب بسيار سريع و آسان بدون نياز به خاکبرداری، زير سازی، عايق کاری و ساير هزينه های احداث استخر ، قابل استفاده با آب گرم و سرد بدنه بسيار مقاوم . قابل نصب در ویلاها ، حیاط خانه ، پارکینگ ، فضاهای باز ، جهت استفاده افراد بزرگ و کوچک برای شنا و آبتنی ، این استخر ساخت شرکت اینتکس میباشد و شرکت زودیاک نیز همین استخر را با همین ابعاد تولید و عرضه کرده است اما در میان برندهای معتبر سازندگان استخر های شنا اینتکس بهترین برند میباشد ، برای مشاهده تصاویر استخر پیش ساخته در حین نصب و نمونه کارهای تهران اینتکس روی لینک روبرو کلیک کنید.
این استخر محصولی متفاوت نسبت به سایر استخر های پیش ساخته است و مهمترین دلیل آن هم ظاهر و جنس آن است. اول از همه در نظر داشته باشید که این استخر بادی با هر نوع آبی سازگار است و از این نظر هیچ محدودیتی ندارد. طراحی آن هم در حالت طویل می باشد و بسیار مناسب برای شناست . در کناره های آن هم پایه هایی برای استحکام آن تعبیه شده که کار خود را به خوبی انجام می دهند.
استخر پیش ساخته ویلایی, توضیح کامل : استخر ايزی ست با ابعادی مناسب برای استفاده خانوادگی بدنه بسيار مقاوم سهولت در راه اندازی و کاربرد وزن کم و قابليت حمل آسان و استفاده های متعدد. قابل استفاده در ویلا ، مهد کودک ، فضای باز ، با آب سرد و گرم دارای اسکيمر برای پاک کردن سطح آب از خاشاک بسته بندی کم حجم نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسبی را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. تهران اینتکس مرکز فروش استخر های ویلایی و مهد کودک در ایران.
استخر پیش ساخته بسیار با کیفیت محصولی کم نظیر از اینتکس که از سری ایزی ست می باشد. این استخر عمق استانداردی داشته و همین باعث می شود که کودکان نیز بتوانند از آن به سادگی استفاده نمایند. از سایر ویژگی های این استخر بادی می توان به زیبایی و رنگ خوب آن اشاره کرد به طوری که می توانید از آن برای افزایش زیبایی محیط نیز استفاده نمایید.
استخر اینتکس محصول استخر آماده ايزی ست اينتکس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه DVD آموزش نصب ( قبل از اقدام به نصب حتماً مشاهده بفرماييد.) دريچه تخليه آب نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسبی را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر اینتکس آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. این محصول با پمپ تصفیه آب نیز با قیمت 265000 تومان عرضه میگردد. تهران اینتکس نمایندگی فروش استخر های آماده و پیش ساخته در ایران.استخری بسیار زیبا و مناسب برای خانواده های کم جمعیت با جنس بسیار خوب و کیفیت مناسب. این استخر از پی وی سی درجه یک ساخته شده که کمک می کند محصول طول عمر بالایی داشته باشد. از این حیص اینتکس موفق بوده و محصولی تولید کرده که سالها بدون افت کیفیت در کنار شما خواهد بود.