محصولات جدید مبل بادی

مبل بادی کودک با طرح های مختلف ، جغد ، قورباغه ، میمون ، خرس ، در رنگهای متنوع مناسب با سلیقه کودکان زیر 5 سال ، امکان تک فروشی و پخش عمده به فروشگاه های اسباب بازی فروش در سراسر کشور.این مبل بادی از شاد ترین و زیبا ترین محصولات موجود و تولید شده برای کودکان است که می تواند هدیه فوق العاده ای برایشان باشد. این مبل بادی به دلیل استفاده از رنگ های شاد و زنده بیش از محصولات دیگر مناسب استفاده کودکان می باشد و از این نظر نظر آنها را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این وزن کالا بسیار کم است تا موجب خستگی آنها نشود.
مبل بادی جدید اینتکس محصول و تولید سال 2014 شرکت intex با نشیمنگاه راحت ، با رویه و جنس بدنه مخملی ضد تعریق ، مبل های بادی اینتکس یک شگفتی در میان مبل های امروزی است که استفاده از آنها بسیار لذت بخش و آرام بخش است و نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند ، این مدل مبل بادی یکنفره پشتی دار از 4 محفظه جداگانه باد شده و وزن آن قبل از باد شدن 5 کیلوگرم است ، و میتوانید آنرا با خود به هرجایی که نقل مکان میکنید براحتی حمل و نقل کنید ، این محصول به همراه خود یک پمپ باد دارد و آنرا در کمتر از 4 دقیقه میتوانید برپا کنید ، رنگ بندی ندارد و فقط رنگ زرشکی دارد ، این مبل بادی جدیدترین و بهترین مبل بادی در سال جاری میباشد.
مبل بادی چهار نفره اینتکس تولید سال ۲۰۱۵ شرکت اینتکس ، با طراحی بی نظیر و ظاهر بسیار شیک و زیبا مناسب برای ۴ نفر ، قابل استفاده در داخل منزل ، اتاق نشیمن ، خوابگاه ، سالن های عمومی و … ، بسته بندی کوچک و کم وزن ، دارای ۸ محفظه باد با پمپ باد جداگانه ، رنگ نخودی ، ۴ تکه مجزا از هم ، با تحمل وزن بالا ، تهران اینتکس مرکز فروش جدید ترین مبلمان بادی در ایران.