فروش وان بادی

وان بادی مربع , با کف باد شونده جهت نرم بودن کف وان و راحتی بیشتر کودکان ، با 3 محفظه باد ، محصولی دیگر ازشرکت اینتکس ، در دو رنگ شاد ، مناسب برای استفاده کودکان در حمام منزل و حیاط ، قابل استفاده برای سنین 1تا 4 سال ، بهترین وسیله برای جایگزین کردن وانهای سرامیکی و ساختمانی ، کاملا" بی خطر و قابل اطمینان برای کودکان ، قیمت بسیار مناسب و ارزان ، وزن کم و کم حجم ، با ابعاد : 23*85*85 سانتی متر ، وزن 1.5 کیلوگرم ، ظرفیت آب : 57 لیتر ، ابعاد کارتن : 8*18*25 سانتی متر ، برند : اینتکس : پر و خالی شدن باد این مدل وان بادی در 2 دقیقه انجام میشود. این وان بادی بسیار زیباست و به دلیل استفاده از رنگ های متنوع دارای محبوبیت بسیاری می باشد. جنس آن از پی وی سی درجه یک است که وعده طول عمر بالا را به شما می دهد. کنار های وان دارای رنگ های مختلفی هستند و درون آن نیز به رنگ سفید می باشد. این ترکیب رنگ فوق العاده بوده و جلوه ای خاص به آن می دهد.
وان بادی کوچک برای استفاده کودکان تا سنین 1 تا 12 سال ، در ابعاد طول : 91 سانتی متر ، عرض 66 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر ، کف این وان بادی به صورت تشک باد شده و در رنگهای مختلف تولید شده است ، همراه با یک عدد پمپ جهت باد کردن وان ، و برچسب تعمیرات ، از این وان بادی برای استفاده در حمام ، حیاط ، و داخل اتاق کودک میتوان استفاده کرد. ، جنس وان بادی از پی وی سی میباشد. این وان بادی با ابعاد مناسب می تواند مورد استفاده برای افراد مختلفی در منزل باشد. بسیار زیباست و خیلی شیک به نظر می رسد. با استفاده از جیب کناره آن می توانید لوازم ضروری خود را در حمام نیز به همراه داشته باشید. این وان بادی کیفیت فوق العاده ای دارد و همین مورد سبب شده تا طول عمر بسیار بالایی داشته باشد. به علاوه بسیار سبک است و قابلیت حمل بالایی دارد.
وان حمام بادی استخری intex با 4 صندلی متصل به وان ، محصول شرکت اینتکس در ابعاد طول 229 سانتی متر ، عرض 229 سانتی متر و ارتفاع تا بالای صندلی ها 66 سانتی متر ، با پمپ باد برچسب تعمیرات ، ابعاد بسته بندی 45*40*13 سانتی متر ، حجم آب 1000 لیتر ، وزن پکیج 5 کیلوگرم ، نوع جنس از پلاستیک پی وی سی فشرده ، دارای دریچه تخلیه آب ، دارای دریچه تخلیه باد این وان بادی با طراحی زیبا و نوآورانه ساخته شده که کارایی آن را بالاتر می برد. این محصول برای استفاده چند نفری می باشد. وان حمام بادی محصول شرکت اینتکس می باشد که تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای آن است.
وان بادی حمام با پمپ، یکنفره جدید محصول شرکت اینتایم با طول 157 ، عرض 82 ، و ارتفاع 63 سانتی متر ، ظرفیت 295 لیتر ،دارای دو عدد کوسن رایگان ، دارای دریچه و شلنگ تخلیه ، جای لیوان روی لبه وان ، کف باد شو ، جنس محصول از پی وی سی ، دارای 4 محفظه ورود باد ، دارای کمربند این وان بادی با قیمتی بسیار مناسب تمامی آنچه که از یک وان بادی نیاز دارید را به شما اهدا می کند. کیفیت خوب، زیبایی، طول عمر مناسب، راحتی همگی از ویژگی های این وان بادی هستند که اکنون در فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس موجود می باشد. این وان دارای آخرین استاندارد های شرکت اینتایم است که خود دلیل بر کیفیت آن می باشد.
وان بادی بزرگسال قابل استفاده در حمام جهت استفاده بزرگسالان طول: 163 سانتيمتر عرض: 107 سانتيمتر عمق: 46 سانتيمتر - ظرفیت 1850 لیتر ، وزن جعبه 3.5 کیلوگرم ، ابعاد جعبه 38*25*45 ، برند intex ، توضيحات محصول وسيله مناسبی برای استراحت بزرگترها در آبگرم در حمام يا حتی فضای خانه باشد. وان بادی بزرگسالان اينتکس را ميتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر افراد کوچک تر و بچه ها نیز استفاده کرد. دارای پمپ باد دستی و برچسب تعمیرات رایگان ، با 2 روز مهلت تست سلامت کالا ، وان بادی بسیار شیک و زیبا که با کناره های شفاف زیبایی خاصی دارد و یکی از بهترین وان های بادی برای بزرگسالان می باشد. این وان بادی کیفیت فوق العاده ای دارد و از پی وی سی شفاف ساخته شده که یکی از دلایل طول عمر بالای آن است.