وان بادی اینتکس

وان بادی نوزاد ، با ابعاد طول : 79 سانتی متر ، عرض 51 سانتی متر ، و ارتفاع 31 سانتی متر ، محصول شرکت بست وی ، دارای کف باد شونده کرکره ای ، با پمپ باد رایگان ، وان حمام بادی نوزاد مناسب برای نوزادان تا 2 سالگی ، رنگ سبز ، آبی ، 5 جای محفظه باد ، با طراحی زیبا و شکل دار مناسب سلیقه کودکان ، با کیفیت عالی ، بسیار نرم و راحت برای کودکان ، ایمن و بی خطر این وان بادی بسیار راحت می باشد و آرگونومی بسیار خوبی دارد. در قسمت پشتی آن تکیه گاهی قرار داده شده تا نوزاد راحتی بیشتری داشته باشد. رنگ این محصول سبز روشن می باشد که بسیار زیباست و را روحیه کودکان سازگار است. بر روی آن هم عکس حیوانات دریایی به صورت کارتونی درج شده که به زیبایی آن افزوده است.
وان حمام بادی کودک محصول شرکت اینتایم طرح جدید با قطر 102 سانتی متر و ارتفاع 28 سانتی متر با رنگ های متنوع و طرح های شاد مناسب برای کودکان در منزل و داخل حمام از وان های بادی کودک میتوان به عنوان سرگرمی در اتاق کودک نیز استفاده کرد موارد استفاده : وان بادی با توپ ، وان بادی برای پر کردن آب در حمام ، با کف باد شونده همراه با پمپ بادی با قیمت مناسب در نمایندگی فروش وان بادی تهران اینتکس. وان بادی حمام کودک محصولی زیبا و امن برای کودکان برای اتلاف وقت آزاد و سرگرمی های تابستانی که را رنگ صورتی خود می تواند مورد توجه کودکان دختر واقع شود. در کناره های این وان طرح های از ماهی ها و سایر گونه های دریایی دیده می شود که به زیبایی آن افزوده است. این وان بادی بسیار سبک و قابل حمل است.
وان بادی کودک اینتکس مخصوص سنین یک تا سه سال با کف باد شو جهت نرم تر بودن زیر وان بادی و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن کودک هنگام استفاده ، مدل پرچمی محصول وان بادی کودک intex با رنگ های جذاب و مناسب با ظاعقه کودکان با ابعاد قطر 86 سانتی متر و ارتفاع 28 سانتی متر مقدار حجم آب 48 لیتر ، قابل استفاده در منزل ، اتاق کودک ، و حمام .محصولات تهران اینتکس همراه با گارانتی عرضه میگردد. این وان با بدنه رنگارنگ خود جلوه ای خاص و متفاوت از سایر وان های بادی دارد. دیواره آن به شکل حلقه هایی می باشد که بر روی هم قرار داده شده اند. فضای درون آن نیز برای کودکان بزرگ بوده تا به راحتی از بازی با آب لذت ببرند. ظرفیت آبی که این وان دارد در حد استاندارد می باشد تا از مصرف بیش از حد آب و اتلاف زمان جلوگیری شود.
وان بادی نوزادان محصول شرکت bestway با رنگ آبی و کف باد شو زرد رنگ ، دارای دریچه هوای جداگانه ، مناسب برای استفاده شستشوی نوزادان در حمام منزل ، با قابلیت جمع شدن و باز و بسته شدن سریع ، کف نرم برای راحتی بیشتر نوزاد در داخل وان بادی ، همراه با یک عدد پمپ دستی رایگان و یک عدد برچسب تعمیر ، نوع جنس بدنه از پی وی سی ، ظرفیت آب کم ، با قیمت بسیار ارزان و مناسب در نمایندگی اینتکس تهران اینتکس مرکز فروش و فروشگاه اینترنتی وان بادی حمام نوزاد در کشور ، بهترین نمونه وانهای بادی نوزاد را از ما بخواهید.