محصولات جدید کاناپه بادی

کاناپه بادی بست وی ، روکش مخمل ، کامفورت ، ساختار داخلی مشبک ، طبی ، با پمپ باد و برچسب رایگان ، با رنگهای شاد و زیبا ، بسیار مقاوم ، محصول شرکت bestway ، یک عدد کوسن هدیه ، قابل استفاده در منزل ، سفر ، داخل چادر ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، و ... .این محصول بسیار شیک و زیباست که آن را متناسب با سلایق بسیاری از افراد می کند. می توان از آن هنگام مطالعه و یا تماشای تلویزیون استفاده کرد. علاوه بر این به دلیل تاشو بودن می توانید قسمت زیری آن را باز کنید تا از آن برای استراحت های طولانی نیز استفاده نمایید. از نظر جنس، این کالا یکی از با کیفیت ترین هاست که می تواند مدتها بدون مشکل مورد استفاده قرار گیرد.
کاناپه بادی 5 کاره , جدید طرح چرم با قابلیت 5 کاره همزمان ، با قیمت مناسب و کیفیت بالا ، برند sofabed ، تحمل وزن تا 260 کیلوگرم ، ضد آب ، کامفورت ، کم حجم ، دارای کیف حمل و برچسب تعمیر ، قابل استفاده فقط در منزل ، اتاق خواب ، رنگ: مشکی ، این محصول یکی از کاربردی ترین محصولات موجود در سایت است و با خرید آن می توان در هزینه صرفه جویی بسیاری داشت. علاوه بر هزینه جای کمتری را نیز اشغال می کند که یکی از برتری های این کاناپه بادی به شمار می رود. در کنار این کارایی بالا این محصول ظاهر بسیار شیکی دارد می تواند به منزل و یا محل کارتان زیبایی ببخشد. کیفیت آن هم در حد مطلوب است.
کاناپه بادی اینتایم یکنفره رنگ قرمز ، محصول شرکت intime ، دارای پشتی جهت تکیه دادن ، روکش طرح چرم ، قابل استفاده در اتاق خواب ، بر روی آب و استخر ، وزن کاناپه بادی 3 کیلوگرم ، بسیار کم حجم. این کاناپه بادی کمی از سایر محصولات متفاوت است و این تفاوت به دو دلیل است. دلیل اول ظاهر آن است که کمی با طراحی تیز گونه ای همراه شده و دیگری شکل بافت دارد بخش زیرین است تا حس بهتری را به شما منتقل کند. به جز قسمت اول که به سلیقه و دکوراسیون منزل مرتبط است قسمت دوم راحتی این کاناپه بادی را افزایش می دهد. این محصول یکی از بهترین کاناپه های بادی تولید شده تا به امروز توسط شرکت اینتایم است که اکنون در تهران اینتکس با قیمتی مناسب قرار داده شده و می توانید آن را سفارش دهید.
کاناپه دو نفره بادی تخت خواب شو 2014 با رنگ جدید و طراحی زیبا بسیار شیک ، تمام مخمل ، 3 تکه نوع جنس از پی وی سی ، دارای جای لیوان روی دسته های کاناپه (این مدل کاناپه تخت خواب شو بادی از 3 قسمت باد جدا باد میشود )، دارای برچسب تعمیرات رایگان ، با 48 ساعت مهلت تست کالا ، قابل استفاده در اتاق نشیمن ، اتاق خواب و استفاده به عنوان تخت ، از ویژگی این کاناپه به کم حجم بودن ، سبک بودن ، و قیمت مناسب آن میتوان اشاره کرد .
مبل تختخواب شو بادی دو نفره, فقط باد كنید و بشینید اگر به دنبال یک هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید ما مبل های بادی تخت خواب شو intime را به شما پیشنهاد می كنیم. این کاناپه های بادی كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند؛ شیک، فانتزی ، سبک و بادوام می باشند. قدرت تحمل بالایی دارند و می توانند حتی وزن 250 كیلو گرم را نیز تحمل كنند. از این مبل ها می توانید در – اتاق خواب – اتاق نشیمن – گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر استفاده كنید.، دارای کیف دستی جهت حمل. این مبل تخت خواب شو می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که در منزل جای کمی دارند و نمی توانند مبل و تخت جداگانه داشته باشند. به همین دلیل با خرید آن می توانند هم در مکان و هم در هزینه ای که صرف می کنید صرفه جویی کنید. کیفیت آن هم فوق العاده بالاست.
کاناپه تخت شو بادی دو نفره ، توضيحات محصول کاناپه تخت شو بادی دو نفره بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا دارای پمپ برقی پر توانپوشش لطیف مخملی (جیر) ضد آب، دارای کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری برچسب تعمیرات رایگان به همراه دو عدد بالش بادی هدیه شرکت تهران اینتکس ، با 18 ماه گارانتی تعویض پمپ و ارسال درب منزل.
کاناپه بادی کمجا دو نفره محصول شرکت ریلکس ، با کوله پشتی مخصوص ، پمپ برقی رایگان ، فانتزی ، زیبا ، سبک و با دوام می باشند. قدرت تحمل بالا تا 290 کیلوگرم ، از کاناپه های بادی و مبل های بادی تخت شو کم جا می توانید در – اتاق خواب – اتاق نشیمن – گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر استفاده كنید.