فروش قایق بادی موتوری حرفه ای و ماهیگیری

قایق بادی کودک یک نفره فوق العاده زیبا و دوست داشتنی، محصولی با کیفیت و زیبا که می تواند نظر کودکان را به خود جلب کند. این قایق تنها و تنها برای استفاده در استخر و آبهای آرام کم عمق مناسب بوده و استفاده از آن در محیط های با آبهای مواج برای کودکان مخاطره آمیز است. با وزن و ابعاد مناسب جهت حمل و نقل، به همراه برچسب تعمیرات
قايق بادی دو نفره ، مخصوص آبهای آرام و استخر ، دارای دو مخزن هوای جداگانه ، کف باد شونده برای راحتی بيشتر ، دارای پارو جهت تسهيل پارو زدن ، پمپ باد ، طناب نجات ، 3 جای محفظه باد جهت امنیت بیشتر ، دارای بسته مخصوص تعميرات ، جنس قایق از پی وی سی، دارای تاييد گارد ساحلی ايالات متحده
قایق بادی اکسروکشن 5 مدل 2013 همراه با دو عدد پاروی آلومینیومی و یک عدد پمپ دستی رایگان ، محصول شرکت intex با کیفیت عالی و قیمت مناسب ، دارای جای لنسر ماهیگیری ، کوسن وسط ، دو عدد صندلی جلو و عقب ، ویک عدد کوسن وسط ، کیف مخصوص ماهیگیری ، کیف مخصوص حمل قایق بادی ، مناسب برای استفاده در دریا ، سد ، رودخانه های پر عمق ، و استخر های بزرگ ، این مدل قایق بادی را گارد ساحلی ایالات متحده مورد تایید قرار داده است ، و قابلیت نصب موتور تا 4 اسب بخار را دارد.
قایق بادی کایاک یکنفره مناسب برای آبهای آرام و کم موج ، دارای پمپ مناسب و دو عدد پاروی 130 سانتيمتری. تفاوت قایق های کایاک با سایر قایق ها این است که طراحی بسیار کشیده ای دار و نقطه های جلویی و پشتی آن تقریبا نوک تیز می باشد. همین مورد به شتاب بیشتر این قایق کمک کرده و استفاده از آن را در شرایط مختلف ساده تر می کند. وزن آن هم به اندازه کافی سبک است و برای حمل و نقل مناسب می باشد.
قایق بادی کایاک دو نفره : توضيحات محصول قایق بادی دو نفره کایاک مناسب برای آبهای آرام و کم موج همراهی قابل اطمينان برای لحظات خوش ماهيگيری و طبيعت گردی دارای پمپ مناسب و دو عدد پاروی 130 سانتيمتری. سری قایق های کایاک به نحوی هستند که تمامی سرنشینان می توانند پشت سر هم نشسته و پارو بزنند. این امر باعث می شود که سرعت حرکت با آنها بالاتر باشد. این قایق نیز دو نفره است و دو نفر پشت سر هم به پارو زدن می پردازند تا سرعت حرکت دو چندان شود. البته آرگونومی طراحی نیز بسیار موثر بوده و این قایق قسمت جلویی و پشتی نوک تیزی دارد که به سرعت آن کمک فراوانی می کند.
قایق بادی سی هاوک 4 چهار ، توضيحات محصول قايق بادی چهار نفره مناسب برای استفاده در آبهای آرام ، دارای 3 مخزن هوای جداگانه برای اطمينان از ايمنی سرنشينان بدنه مقاوم کف بادشونده برای استحکام و راحتی بیشتر سرنشينان دو نشيمن بادی ، دو پايه مخصوص نگهداری چوب ماهيگيری طناب کشی دور تا دور بدنه قايق دارای پايه مخصوص قرارگيری پارو تاييد شده توسط گارد ساحلی ايالات متحده امريکا هنگام استفاده از قایق ها حتما وسايل ايمنی مناسب نظير جليقه نجات همراه داشته باشيد. این قایق یکی از بهترین قایق های چهار نفره می باشد که هم زیباست و هم با کیفیت. رنگ سبز آن با زرد ترکیب شده و زیبایی خاصی را به وجود آورده است. کیفیت آن هم به قدری خوب است که می تواند سالها به عنوان یک قایق خوب در کنار شما باشد. ایمنی این قایق بسیار خوب بوده و می توان از آن در برخی رودخانه ها نیز استفاده نمود.
قایق بادی اینتکس. توضيحات محصول: قايق بادی 3 نفره مخصوص آبهای آرام و استخر دارای دو مخزن هوای جداگانه - کف بادشونده برای راحتی بيشتر - دارای گيره پارو جهت تسهيل پارو زدن - دارای بسته مخصوص تعميرات - دارای تاييد گارد ساحلی ايالات متحده. این قایق بادی بسیار یباست و طراحی دلنشینی دارد. ساخت آن با استفاده از ترکیب رنگ آبی و سفید می باشد که در این میان رنگ آبی کمی شفافیت داشته و از جنس پی وی سی شفاف است. در هر طرف از قایق دو حلقه برای قرار دادن پارو تعبیه شده که سرعت پارو زدن را با استفاده از آن دو چندان می کند.
قایق بادی استخری اینتکس ، توضيحات محصول : قايق دو نفره بادی به ظرفيت 95 کيلوگرم - برای استفاده در استخر و آبهای آرام - ساخته شده از PVC مقاوم و بادوام - قابليت باد شدن کف قايق - دارای دو مخزن مجزای هوا جعبه محصول محتوی: - پمپ کوچک دستی - دو عدد پاروی 110 سانتيمتری - بسته مخصوص تعميرات. همانطور که از نام این قایق بادی مشخص است ساخته شده در شرکت اینتکس و تحت لیسانس ایالات متحده است. وزن آن بسیار سبک بوده و با همین وزن می تواند تا 95 کیلو گرم را تحمل کند که واقعا فوق العاده است و از میانگین وزن یک فرد بالغ بیشتر است. اگرچه این قایق برای استفاده در استخر می باشد ولی از آن می توانید در آبهای کم عمق و آرام نیز استفاده نمایید.
قایق بادی SEAHAWK 2 اینتکس - توضيحات محصول قايق بادی سه نفره برای درياچه، دريا، رودخانه برای استفاده های خانوادگی، تفريحی و ورزشی و ماهيگيری قابليت نصب موتور ساخته شده از 3 لايه مجزا با مقاومت و استحکام بالا گارد محافظ در سراسر کناره قايق کف بادشونده برای راحتی بيشتر پايه برای قلاب ماهيگيری دو نشيمن بادی دو عدد پاروی آلومينيومی 135 سانتيمتری پمپ دستی پرتوان بسته مخصوص تعميرات.
سی هاوک به معنی شاهین دریاست و می توان گفت که اینتکس نام مناسبی را برای این قایق بادی انتخاب کرده است. زیرا این قایق همانند پرنده شاهین در دریا می باشد و سرعت، قدرت و مقاومت بسیار خوبی دارد. به همین دلیل این قایق از گارد ساحلی ایالات متحده تاییدیه گرفته و آزمون های آنها را پشت سر گذاشته. طراحی این قایق هم همانند برخی قایق های دیگر به صورت گوشه های شکسته ساخته شده که بسیار زیبا و دلنشین است.