تشک بادی intex

تشک بادی طبی: روکش مخمل با طرح های بسیار زیبا مزیت عمده این مدل بافت comfort در سطح تشک است که خوابی آرام را مژده می دهد. سطح موجدار رنگ سورمه ای با طراحی بسیار زیبا از این تشک بادی میتوان در مسافرت و کمپینگ یا در ویلا نیز استفاده کرد. تشکهای بادی طبی برای درمان بیماریهای آرتروز ، درد مفاصل ، دیسک کمر ، و سایر بیماریهای مربوط به استخوان درد مفید بوده و توصیه شده توسط پزشکان این بخش میباشند.
تشک بادی دو نفره , تولید سال 2013 شرکت اینتکس ، با روکش جیر یا مخمل ضد تعریق ، دارای برآمدگی بالای تشک به جای بالش ، قابل حمل ، همراه با کوله پشتی و برچسب تعمیرات رایگان، با 48 ساعت مهلت تست ، از تشکهای بادی میتوان در مکانهای مختلف استفاده کرد ، از جمله اتاق خواب ، محل کار ، ویلا ، سفر و گردش و تفریح ، درون چادر مسافرتی ، خوابگاه ، و...
تشک بادی دو نفره : مناسب برای کوهنوردی و طبيعت گردی ، منزل . محل کار و مسافرت ، سبک و قابل حمل ، جنس مرغوب و قابل اطمينان همراه با پمپ دستی رایگان و پرچسب تعمیر ، تشک بادی دو نفره با روکش جیر ، نرم و راحت ، بسیار مقاوم در برابر گرما و سرما ، کمجا و سبک در فروشگاه اینترنتی تشک بادی تهران اینتکس
تشک بادی مسافرتی ، یکنفره مناسب برای استفاده در کمپینگ ، زمین خاکی ، چمن زار ، صحرا ، داخل چادر مسافرتی ، منزل ، محل کار و ... ، دارای روکش برزنتی ، ، محص شرکت اینتکس ، با مقاومت بالا ، جنس بدنه از برزنت با کیفیت بالا ، دارای برچسب تعمیرات
تشک بادی مسافرتی از محصولاتی است که به دلیل کارایی بالاتر به ابعاد و ظاهر آن توجه بسیاری شده است. به جز قسمتی از لبه کناری قطر کوچک تشک سایر که به بخش ورود باد اختصاص داده شده است سایر قسمت ها بسیار صاف و یک دست ساخته شده تا شاهد محصولی زیبا، جذاب و دوست داشتنی باشیم. بر روی آن طراح هایی قرار داده شده که حس متفاوتی از تشک های بادی را به شما منتقل می کند. از سایر ویژگی های این محصول قیمت بسیار مناسب آن در برابر کیفیت آن است.
تشک بادی سفری ، یکنفره مناسب برای استفاده در کمپینگ ، زمین خاکی ، چمن زار ، صحرا ، داخل چادر مسافرتی ، منزل ، محل کار و ... ، دارای روکش جیر ضد تعریق ، محصول شرکت اینتکس ، با مقاومت بالا ، دارای پمپ دستی ،تشک بادی سفری دارای کوله پشتی مخصوص ، دارای برچسب تعمیرات ، مقاومت در برابر سرما و گرما..
این تشک بادی کیفیت بسیار خوبی دارد و برای همین منظور طراحی شده است. با استفاده از تشک های بادی حین استراحت در مسافرت های طولانی و کوتاه می توانید خستگی حاصل را به حداقل برسانی که این یک مزیت بزرگ برای آن ها به شمار می رود. نکته جالب در مورد این محصولات قیمت بسیار ارزان آنهاست
تشک بادی دو نفره اینتکس ، اصل با کیفیت بی نظیر ، در رنگهای سبز ، قرمز ، و آبی ، محصول شرکت اینتکس سویلور امریکا ، روکش مخملی ضد تعریق ، جنس بدنه از پی وی سی 3 لایه ، بسیار محکم و مقاوم در برابر سرما و گرما ، دارای برچسب تعمیر تشک ، این تشک با رنگ قرمز و زیبای خود باعث شده تا از سایر محصولات شیک تر به نظر برسد. لبه های آن انحنای استانداردی دارد و بر روی قسمت بالایی آن طراح های دایره این شکلی قرار گرفته که حس استفاده از تشک های پشمی را به شما منتقل می کند. کیفیت آن فوق العاده است و با طول عمر بالای خود یکی از بهترین محصولات در این زمینه است. این تشک به دلیل دو نفره بودن وزنی کمی بالاتر از تشک های یک نفره دارد و از دو تشک یک نفره وزن به مراتب کمتری دارد که از مزیت های تشک های دو نفره به حساب می آید. این محصول دارای 6 ماه گارانی تعمیر می باشد .
تشک بادی زخم بستر با پشتی و تکیه گاه متصل با قابلیت تنظیم کوتاه و بلند شدن تشک جهت تکیه دادن بیماران ، جدید ترین تشک بادی زخم بستر در سال 2014 همین تشک میبشاد که از نرمی و راحتی فوق العادهای برخوردار بوده و ظاهری زیبا نیز دارد ، از این مدل تشک بادی میتوان در منزل جهت درمان بیماریهای استخوانی و درد مفاصل استفاده کرد ، قیمت آن بسیار مناسب و به صرفه نسبت به دیگر تشکهای مخصوص زخم بستر بوده و به لحاظ حجمی و وزنی بسیار کمجا و کم وزن میباشد و براحتی میتوان آنرا همراه خود به هر مکانی حمل و استفاده کرد ، این محصول فقط رنگ کرم دارد.
این تشک بادی ساخت شرکت ریلکس است و تحت لیسانس ایالات متحده تولید می شود. جنس آن فوق العاده است و از کیفیت اعلایی برخوردار می باشد. تشک بادی زخم بستر بسیار راحت است و به دلیل استفاده از لایه مخملی از عرق کردن جلوگیری می کند. این تشک بادی دو محفظه باد دارد که در قسمت پشتی و در قسمت جلویی آن قرار دارد. لازم به ذکر است که به دلیل قابلیت تنظیم پشتی می توانید آن را برای راحت ترین حالت خود تنظیم کنید. این ویژگی در سایر تشک های بادی قرار داده نشده است.