تبلیغات با استفاده از هدایای تبلیغاتی

تبليغات سيل عظيمي از اطلاعات و ايده‌ها را در جامعه جاري مي‌سازد، اگر‌چه برخي از اين اطلاعات و ايده‌ها ممکن است از سوي افراد به درستي درک نشود، يا اهميت و ارزش آن مورد توجه قرار نگيرد. همواره با اين رويکرد به مشتريان بالقوه‌ي خود بنگريد که با فعاليت‌هاي خود به آ‌ن‌ها لطف مي‌کنيد و به ياري آن‌ها مي‌شتابيد. شما به راحتي کالاها و خدمات خود را به آن‌ها معرفي مي‌کنيد، به اين ترتيب، در اثر تلاش‌هاي شما آن‌ها مجبور نيستند براي تهيه‌ي خواسته‌ها و تامين نيازهايشان به زحمت بيفتند.
شما با استفاده از هداياي تبليغاتي بر پايه‌ي چنين رويکردي به مشتريان بالقوه‌ي خود يادگيري‌هاي کاربردي را هديه مي‌دهيد که مي‌توانند با حفظ، نگهداري و استفاده‌ي مستمر از آن‌ها، کالاها و خدمات و نام و نشان تجاري شما را به ياد آورند. هيچ مشتري‌اي، آگهي چاپي، يا نامه‌هاي تبليغاتي شرکت‌ها را نزد خود نگه نمي‌دارد، اما ارائه‌ي يک تقويم که اطلاعات تماس با شما بر روي آن درج شده باشد مي‌تواند در تمام طول سال، شما را در يک قدمي مشتريان نگه دارد. آيا نياز به ذکر نمونه‌هاي بهتري هست؟ جاسوئيچي يکي از هدايايي است که مي تواند به راحتي نام شما را در ذهن مشتريان حک کند.
حتي زماني که مشتريان با اضطراب به دنبال خودکاري براي نوشتن اطلاعات مهم هستند و خودکار هديه شده از طرف شما را در گوشه‌اي از کيف خود مي‌يابند، شما نقش يک ناجي را بازي کرده‌ايد و در عين حال اصلي‌ترين نکات را در مورد شرکت خود به آن‌ها ارائه کرده‌ايد.
براي ارزش فعاليت تبليغاتي، اغلب از معياري تحت عنوان هزينه‌ي هر بار تاثير‌گذاري بر مشتريان استفاده مي‌شود. به عنوان مثال اگر آگهي تبليغاتي خود را در روزنامه درج کنيد، تعداد دفعات مشاهده‌ي آن روزنامه از سوي مخاطبان، تعداد دفعات تاثير‌گذاري است که بابت آن بهايي را پرداخته‌ايد، با وجود اين اگرچه آگهي‌هاي تبليغاتي در روزنامه‌ها اغلب در دسترس تعداد زيادي از مردم قرار مي‌گيرد، اما نمي‌تواند مانند هداياي تبليغاتي به صورت مکرر براي مشتريان بالقوه‌ي شرکت اثرگذار باشد. بنابراين زماني که صحبت از هزينه‌ي هر بار تاثيرگذاري بر مشتريان به ميان مي‌آيد، مي‌توان هداياي تبليغاتي را به عنوان اثربخش‌ترين و عالي‌ترين ابزارها برشمرد.