انواع وان بادی

وان بادی بیضی کودک بست وی: محصولی از جنس PVC با روکش چرم لطیف که از کف بادشو بهره برده و طراحی بیضی و ساده آن گزینه مناسبی برای فرزندانتان خواهد بود. دیواره این وان کودک سه لایه بوده و ظرفیت آن 65 لیتر می باشد. این وان کالایی بسیار سبک بوده که از آن می توانید غیر از فضای حمام در فضای باز نیز برای فرزندانتان استفاده کنید. این وان در دو رنگ بنفش و آبی ساخته شده و برای کودکان زیر 3 سال بهترین گزینه می باشد.
وان بادی intex ، جدید تولید 2014 شرکت اینتکس ، با کوسن داخلی متصل به وان بادی برای نشستن و تعادل کودک یا نوزاد در داخل وان ، دارای پشتی بلند برای تکیه دادن و ارتفاع مناسب و بی خطر ، مناسب برای نوزادان و کودکان تا 3 سالگی ، طرح آکواریوم با رنگ آبی ، بهترین و جدیدترین وانهای بادی را از شرکت تهران اینتکس وارد کننده و نمایندگی فروش وان های بادی در ایران بخواهید. طول 82 سانتی متر ، عرض 58 سانتی متر ، و ارتفاع 38 سانتی متر، وزن 1.5 کیلوگرم ، ابعاد بسته بندی 10*22*20 سانتی متر ، بسیار کوچک و کم وزن ، دارای برچسب تعمیرات و 3 محفظه باد .این وان یکی از بهترین گزینه ها برای آبتنی نوزادان و کودکان با سن بسیار کم است. رنگ های شاد آن بسیار زیباست و از پی وی سی شفاف ساخته شده تا حس یک آکواریوم کوچک را به کودک شما منتقل کند. بدنه آن فوق العاده نرم بوده و هیچ گونه نقطه تیزی که منجر به خطر برای کودک باشد در آن مشاهده نمی شود.
وان بادی مناسب حمام با برند اینتایم ، جدیدترین محصول 2014 شرکت تهران اینتکس با طرح و رنگ آمیزی جدید ، دارای روکش زیپدار برای باز و بسته شدن درپوش وان بادی ، با وجود این مدل وان بادی دیگر نیازی به هزینه های اضافی برای ساخت وان با مصالح ساختمانی و یا سرامیکی نیست ، با کمترین هزینه و مناسب ترین ق تخلیه آب وجود دارد و براحتی کمتر از 5 دقیقه میتوان آنرا باد کرده و آبگیری نمایید.این محصول به همراه خود پمپ باد ، دو عدد کوسن ، برچسب تعمیرات ، شلنگ تخلیه آب نیز دارد ، طول آن 157 سانتی متر ، عرض 88 سانتی متر ، و ارتفاع 64 سانتی متر است ، این کالا به مدت 24 ماه شامل خدمات پس از فروش میباشد. به دلیل ساخت 2014 این محصول از آخرین استاندارد ها پشتیبانی و در بالاترین سطج کیفیت تولید شده تا هم آسایش شما را رقم بزند و هم در مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار گیرد. ابعاد این وان نیز بسیار مناسب است و به هیچ وجه یک فرد بالغ را آزرده خاطر نمی کند. برای خرید این محصول می توانید د رهر اسعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.یمت میتوانید یک وان بادی در حمام خود داشته باشید که استفاده از آن در داخل حمام و آب گرم بسیار لذت بخش و مفید میباشد. کف این محصول به صورت باد شونده است و از نرمی و راحتی بالایی برخوردار است ، روی بدنه وان همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید 3 عدد دریچه برای باد کردن و یک دریچه بزرگ.
وان بادی حمام زیپدار ، طول: 160سانتيمتر ، عرض: 84 سانتيمتر عمق: 64 سانتيمتر ، ظرفیت آب 304 لیتر ، دارای جای لیوان روی کوسن بالایی وان حمام ، این وان حمام بادی محصول شرکت اینتایم میباشد قابل استفاده برای همه سنين دارای روكش زيپی برای حفظ دمای آب و جلوگيری از بيرون ريزی آب پشتی و زير سری باد شونده دارای كف باد شونده و نشيمن راحت دريچه مخصوص تخليه ، قابل استفاده در حمام يا داخل منزل برچسب تعميرات ، بهترين گزينه براي استراحت و ريلكسيشن در حمام منزل ، نوع جنس پی وی سی ، قیمت وان بادی 130000تومان (با 6 ماه گارانتی و پمپ باد )میباشد. این وان بادی به دلیل طول زیاد می تواند بهترین گزینه در حالت دراز کش و یا نیمه دراز کش باشد. کیفیت آن بسیار خوب است و با استفاده از آخرین تکنولوژی های شرکت اینتایم ساخته شده که از این حیص عالیست. از نظر ظاهری این وان بادی بسیار زیباست و می تواند جلوه ای نو در منزل شما باشد.
وان حمام بادی روکشدار اینتکس ، با طول 102 سانتی متر و عرض 110 ارتفاع 58 سانتی متر محصول شرکت اینتکس با رنگهای مختلف ، همراه با پمپ باد و برچسب تعمیرات ، کف ساده ، وانهای بادی را در حمام جهت آبتنی میتوان استفاده کرد ، با قیمتهای بسیار ارزان و مناسب.
وان حمام بادی مستطیل مناسب کودکان طول: 166 سانتيمتر عرض: 100 سانتيمتر عمق: 28 سانتيمتر - توضيحات محصول وان حمام بادی کودکان ، ظرفیت آب 220 لیتر ، با توجه به فضای کم خانه ها و نياز و اشتياق کودکان به بازی های آبی نياز وجود چنين وسيله ای به چشم ميخورد؛ که علاوه بر نشاط و سرگرمی دلبندان شما ميتواند وسيله مناسبی برای استراحت بزرگترها در آبگرم در حمام يا حتی فضای خانه باشد. وان های اينتکس را ميتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر کودکان استفاده کرد.. این وان بادی عمق بسیار کمی دارد که علاوه بر محیط بازی آبی و سرگرمی می تواند محیطی امن برای بازی کودکان باشد. جنس و کیفیت آن بسیار خوب می باشد و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. به دلیل ظرفیت پایین آب این وان بادی علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب مدت زمان کمتری برای پر شدن نیاز دارد. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.