انواع استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس، از محبوب ترین و پر فروش ترین استخر های موجود در بازار است که تا کنون توسط اینتکس تولید شده است. به همراه پمپ تصفیه و لواز کامل، با قیمت مناسب در مقایسه با استخر های بتنی که ارزش آن را فوق العاده افزایش می دهد. از جنس پی وی سی و الیاف فشرده که استحکام بالا و توانایی تحمل 31 هزار لیتر را داراست. این محصول شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
استخر فریمی اینتکس ، مناسب برای استفاده بزرگسالان و کودکان ، در منزل ، جنس بدنه از برزنت ، دارای طراحی داخلی (موزائیک کوچک) استخر فریمی اینتکس دارای، رنگ آبی ، مقاوم در برابر فشار آب ، ،محصول شرکت intex ، با گارانتی تهران اینتکس ، نصب و حمل رایگان ، تحویل در محل. استخر فریمی اینتکس بسیار زیباست و ظرفیت آب آن هم در حد استاندارد می باشد که در مدت زمان پر شدن آن تاثر مستقیم دارد. یعنی ظرفیت این استخر به دلیل متوسط بودن زمان کمتری احتیاج دارد تا پر شود. به علاوه جنس آن هم بسیار خوب است و یکی از بهترین و به صرفه ترین استخر های پیش ساخته اینتکس می باشد. برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید.
استخر برزنتی ، مناسب برای استفاده بزرگسالان و کودکان ، در منزل ، جنس بدنه از برزنت ، جنس پایه و لبه از فلز آهنی ، دارای طراحی داخلی (موزائیک کوچک) دارای دریچه تخلیه آب و جای نصب پمپ تصفیه آب ، رنگ آبی ، مقاوم در برابر فشار آب ،محصول شرکت intex ، با گارانتی تهران اینتکس ، نصب و حمل رایگان ، تحویل در محل ، از استخر های برزنتی اینتکس میتوان در منزل ، حیاط ، ویلا ، مهدکودک ، فضای باز ، پارکینگ منزل ، روی پشت بام ، جهت آبتنی در فصل زیبای تابستان استفاده کرد ، همچنین از این استخر های میتوان در مراکز پرورش ماهی و یا حتی جهت ذخیره آب برای آبیاری و کشاورزی نیز استفاده کرد ، از مزیت های این استخر های پیش ساخته و برزنتی میتوان به پرتابل بودن ، قابل حمل ، سبک بودن ، و کم حجم بودن ، و قابلیت نصب در 20 دقیقه میتوان اشاره کرد. علاوه بر تفاوت ظاهری در این استخر جنس آن هم متفاوت است و برزنت استفاده شده در ان بسیار مقاومت دارد. این استخر یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در منازل کوچک به دلیل ابعاد مناسب است
توضيحات محصول استخر ايزی ست اينتکس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه و DVD آموزش نصب ( قبل از اقدام به نصب حتماً مشاهده بفرماييد.) نحوه نصب استخر پیش ساخته esyset : کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسب خود استخر را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. سپس با استفاده از يک پمپ هوای برقی که همراه پکیج استخر میباشد ، تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن لبه ، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب بالای استخر باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. این استخر محصول شرکت intex میباشد. این محصول را با قیمت شرکتی از نمایندگی تهران اینتکس بخواهید. استخر های پیش ساخته تخصص ماست. همانطور که پیش از این اشاره کردیم این محصول ساخته اینتکس و از سری ایزی ست می باشد که به سرعت در هر زمان که تمایل داشته باشید قابل استفاده می باشد. در کناره های این استخر هیچ نوع پایه نگهدارنده ای قرار داده نشده و با استفاده از آرگونومی خاص خود می ایستد و قابل استفاده می شود. قسمت بالایی آن قطر کمتری نسبت به قسمت پایینی آن دارد که مهمترین دلیل استحکام آن است.
استخر پیش ساخته اینتکس ، مناسب برای استفاده در حیاط منزل ، ویلا ، پرورش ماهی ، باغ ، جهت شنا یا ذخیره آب با نصب بسیار آسان در 20 دقیقه همراه با سی دی آموزشی ، جنس بدنه از پی وی سی فشرده و بسیار مقاوم پایه ها و لبه های استخر تماما" از جنس آهن بوده ودر برابر فشار آب بسیار مقاوم میباشد این استخر بدون پمپ تصفیه میباشد .با قابلیت نصب پمپ تصفیه آب ، رنگ آبی و طراحی داخلی زیبا ، برای نصب این استخر نیازی به زیر سازی نیست و براحتی میتوان روی خاک ، سیمان ، چمن و موزائیک آنرا نصب کرد. محصول شرکت intex.
استخر پیش ساخته قابل حمل برزنتی ، مناسب برای استفاده بزرگسالان و کودکان ، در منزل ، جنس استخر : pvc و الیاف، فریم دار ، همراه با دریچه تخلیه آب و جای نصب پمپ تصفیه آب ، رنگ آبی ، مقاوم در برابر فشار آب ،محصول شرکت intex ، با ضمانت نامه تهران اینتکس ، نصب و حمل رایگان ، تحویل در محل ، از استخر های پیش ساخته اینتکس میتوان در منزل ، حیاط ، ویلا ، مهدکودک ، فضای باز ، پارکینگ منزل ، روی پشت بام ، جهت آب تنی در فصل زیبای تابستان استفاده کرد ، از مزیت های این استخر های پیش ساخته و برزنتی میتوان به پرتابل بودن ، قابل حمل ، سبک بودن ، و کم حجم بودن آنها میتوان اشاره کرد.