استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست توضيحات محصول استخر پیش ساخته با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه دارای پمپ تصفيه پرتوان DVD آموزش نصب ( قبل از اقدام به نصب حتماً مشاهده بفرماييد ) دريچه تخليه آب نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسبی را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. دارای پمپ باد رایگان برای لبه استخر ، استخر های پیش ساخته در مرکز فروش تهران اینتکس.
استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس توضيحات محصول استخر ايزی ست اينتکس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه ، و دريچه تخليه آب نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسب استخر را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. این استخر محصول شرکت intex میباشد.
استخر پیش ساخته intex توضيحات محصول استخر ايزی ست اينتکس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه ، نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسبی را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد.
این استخر یکی از بزگترین محصولات سری ایزی ست می باشد که بسیار مناسب برای ویلا ها و حیاط منازل می باشد. کیفیت ساخت آن در حد بهترین هاست و از مواد درجه یک پی وی سی ساخته شده که آن را در میان پر فروش ترین ها قرار می دهد. این استخر یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده همزمان چندین نفری می باشد.
استخر فایبرگلاس توضيحات محصول استخر های فایبرگلاس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه دارای پمپ تصفيه پرتوان DVD آموزش نصب ( قبل از اقدام به نصب حتماً مشاهده بفرماييد.) دريچه تخليه آب نحوه نصب استخر فایبرگلاس: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، استخر را پهن کرده و آن را نصب کنید ، این استخر نیاز به نصب دارد ، همراه با نرده بان استخر ، پمپ تصفیه آب ، جاروی اسکیمر ، زیر انداز ، در پوش میباشد.
استخر easy set ، استخر بادی ایزی ست مناسب برای استفاده خانواده در ویلا و یا در منزل و فضای باز با کیفیت خوب و مقاومت بالا ، تولید شرکت اینتکس با نصب فوری و آسان ، برای نصب این استخر فقط بایستی لبه استخر را باد کرده و آبگیری نمایید ، با بالا آمدن سطح آب ، هوای داخل دهانه استخر روی آب قرار گرفته و آرام آرام شروع به نصب میکند ، توجه داشته باشید در این هنگام باید چین و چروکهای کف استخر را تا قبل از بالا آمدن آب استخر کاملا" ازهم باز کنید تا استخر به درستی نصب شود .جهت اطلاع بیشتر در خصوص خرید استخر و نحوه استفاده از آن با شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید. این استخر با ابعاد مناسب و کیفیت خوب یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده خانواده هاست که با توجه به نصب آسان آن می توان روی آن در هر منطقه ای حساب باز کرد. ظرقیت آب هم در حد استاندارد می باشد و با استفاده از آب لوله کشی منازل پر شدن آن چند دقیقه زمان می برد. عمق این استخر 76 سانتی متر است که قابلیت استفاده کودکان از این محصول را نیز به آنها می دهد.
استخر خانوادگی گرد ، ساخت شرکت اینتکس محصول 2013 جدید ، با رنگ خاکستری ، همراه با ، بدنه بسیار مقاوم ، از جنس پی وی سی فشرده ، پایه ها و لبه ها آهنی ، با قابلیت نصب در کمتر از 1 ساعت ، همراه با گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس به مدت 6 سال ، نصب و حمل این کالا به عهده شرکت میباشد. دارای دفترچه و سی دی نصب ،دارای دریچه تخلیه آب بر روی کناره پائین استخر. استخر های پیش ساخته اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در این زمینه می باشند که این محصول یکی از بهترین ها برای خرید در خانواده ها می باشد. این استخر در کناره خود تصویه کننده آب دارد تا آب درون آن در طی استفاده کدر نشود و از کیفیت آن کاسته نشود. به علاوه در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود ابعاد این استخر به طوری است که می توانید از آن در حیاط ویلا،منزل و بخش های بزرگ داخلی منزل قابل استفاده می باشد.
استخر پیش ساخته فایبرگلاس 4 متری با عمق 1 متر و عرض 2 متر جدید ترین استخر پیش ساخته فایبرگلاس در سال 2014 تولید شرکت اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزان همراه با تمامی لوازم و امکانات جانبی اعم از پمپ تصفیه ، نردبان ، جاروی اسکیمر ، در پوش و زیر انداز استخر با قابلیت تا شدن و جمع شدن فوری و نصب بسیار سریع و اسان ، این مدل استخر پیش ساخته جزو کوچکترین استخر های فریم دار اینتکس مستطیل است که در سال جاری شرکت اینتکس اقدام به تولید انبوه آن نموده است و توانسته است نیاز بسیاری از خریداران را برطرف سازد. از سری استخر های فریمی اینتکس با کمترین حجم آب و کوچک ترین سایز برای استفاده در ویلا ، منزل ، روی بام منزل ، پارکینگ و یا زیر زمین جهت شنا ، تمرین شنا ، مهد کودک ، مصارف صنعتی و کشاورزی و یا مصارف ذخیره آب و حتی کشاورزی نیز میتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.
استخر پیش ساخته طرح چوب اینتکس با متعلقات کامل ، با پمپ تصفیه آب و نردبان استخر ، این استخر پیش ساخته در واقع همان استخر های فریمی است و اضافه خود استخر یک لایه فایبر گلاس به صورت کشویی دارد که به شکل عمودی در کناره های استخر نصب میشود و ظاهر آن را کاملا" متفاوت کرده است ، از طرفی این امر باعث میشود که استخر را داخل خود محفوظ نگه دارد و از آسیب دیدن بدنه استخر پیش ساخته جلوگیری کند ، قیمت آن در مقایسه با دیگر استخر های فایبرگلاس بالاتر میباشد و دلیل آن هم فریم دور استخر میباشد و از لحاظ امکانات هیچ تفاوتی میان آنها نیست ، در کمتر از 2 ساعت نصب میشود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ، از این استخر پیشساخته میتوان در ویلا ، فضاهای بسته و باز منزل ، و ... استفاده کرد.
فوم جهت استخر پیش ساخته و پر کردن فضای زیر استخر یا محدوده خالی منزل ، این نوع فوم های تاتامی چندین کاربرد دارد و میتوان از آن برای مصارف خانگی ، ورزشی ، فضاهای شهر بازی و استخر های فایبرگلاس اینتکس استفاده کرد ، فوم های تاتامی رنگ بندی های مختلفی دارد ، ابعاد آنها یک متر در یک متر است اما ضخامت آنها میتواند متفاوت باشد ، معمولا" برای استخر های پیش ساخته از فوم های یک سانتی متری استفاده میشود و برای مهد کودکها و فضاهای ورزشی و غیره از فوم دو سانتی استفاده میشود. 4 گوشه آن به شکل پازل ساخته شده است که از هر طرف میتوانید آنها به یکدیگر متصل کنید و یک فضای بزرگ و طولانی را با فوم ابری یا تاتامی پر کنید.
استخر پیش ساخته اوال فریم 5 متری اینتکس با رو انداز و زیر انداز مخصوص ، تولید سال 2010 شرکت INTEX با لوازم کامل برای استفاده در باغ ، ویلا ، منازل مسکونی ، پارکینگ و... ، این استخر پیش ساخته 5 متری کمتر از نیم ساعت نصب و راه اندازی میشود و از نظر کیفیت در حد استخرهای فایبرگلاس میباشد ، قیمت فروش استخر پیش ساخته اوال فریم بسیار ارزانتر از ساختن استخر های بتنی و سنتی است و از لحاظ نگهداری آب داخل آن نیازی به دستگاههای تصفیه بزرگ با قیمت های فراوان نیست ، نوع جنس این محصول از پی وی سی میباشد و بدنه آن از جنس برزنت میباشد.